Ruben Block is veel te goed voor die gitaar van de Aldi, maar hij kreeg er toch nog een goed geluid uit ,omdat hij op zijn Hiwatt (in de achtergrond) speelde.
Rob
Printable View
Ruben Block is veel te goed voor die gitaar van de Aldi, maar hij kreeg er toch nog een goed geluid uit ,omdat hij op zijn Hiwatt (in de achtergrond) speelde.
Rob
What seems to good to be true..
Slechte test, beetje inpluggen in een buizenversterker die 10x zo duur is
voor iedereen die het terug wilt zien
http://www.een.be/programmas/volt/aldi-rocks
jemig wat een slechte test zeg:makeup:
Op het eind voor het publiek effe een effectpedaaltje er tussen flikkeren pppfffff
Ook gewoon idioot om het publiek te laten oordelen over een gitaar... da's toch iets waar je een geoefend oor voor moet hebben. En het oordeel van de professionals blijft ook erg vaag. Tja, dat het een beginnersgitaartje is, daarvoor moet niemand het filmpje gezien hebben om dat te weten, denk ik.
Maar ja, het is natuurlijk een algemeen testje voor een groot kijkerspubliek dat geen boodschap zou gehad hebben aan al te technische uitleg. Voor diepgaandere analyses zijn we op dit forum nog steeds op de beste plek denk ik. :p
Nochtans vond ik het verschil wel erg duidelijk hoorbaar, zelfs met de effecten. De Aldistrat klonk enorm veel dunner en blikkeriger.
Dit is een review voor een gitaar voor het onbekend gitaarpubliek, niet voor de ervaren gitarist.
Wat nemen we onszelf weer serieus.
Een goedkope gitaar kan niks wezen, klinkt minder dan een dure (echt waar?),
de dure gitaren van bepaalde merken zijn altijd overpriced enz, enz enz.
Maar wel doorgaan svp, het is over het algemeen best komisch om te lezen