-
@ hierboven , sorry niet gezien.
IK was gister niet echt in een leesbui dus ging gelijk voor mijn mening.:makeup:
PS: mocht je wellicht zo'n kabel kopen kijk dan even online wat er daar voor gevraagt wordt want uit mijn ervaring willen sommige muziekwinkels ze wel eens heel duur aanbieden :).
-
Ik gebruik ook altijd Klotz, goede degelijk kabels.
Zijn het geld dubbel en dwars waard.
Ik hoor trouwens wel iets verschil tussen een goedkope kabel en bv mijn Klotz
-
ik heb alles van Klotz, patch-kabels en een 3 meter lange kabel
-
Ik gebruik ook Klotz, en wel de Klotz La Grange kabels:
Lage weerstand, stevige kabel, minder snel kans op kabelbreuk
Een topkabel voor een relatief lage prijs.
Ze zijn wel wat stug, maar dat went snel...
-
Ook Klotz La Grange hier, hele goede kabel.
Eigenlijk hoor ik weinig verschil tussen deze en de Spectraflex Fatsoflex die ik eerder had, met als voordeel dat de Klotz wat soepeler en makkelijker oprolbaar is, gewoon makkelijker in het gebruik en een stuk goedkoper.
Die Spectraflex gaan op den duur ook gewoon kapot, zoals iemand al eerder zei zijn die pluggen niet het meest stabiel.
Overigens vind ik de gewone Spectraflex beduidend minder klinken dan zowel de Klotz La Grange als de Fatsoflex.
Belden is ook goed, gewoon een setje Neutrik pluggen eraan en klaar, topkabel vergelijkbaar met Klotz La Grange.
Ik heb ooit wel eens een test in de Amerikaanse Guitar Player gelezen waarin Monster Cable als een van de mindere eruit kwam en Klotz La Grange en Spectraflex Fatsoflex als erg goed.
-
de beste kabel is geen kabel :D
ik speel dus draadloos... ja, ook tijdens repetitie's... ik vind die vrijheid van bewegen heerlijk...
alleen bij opname's gebruik ik een snoer
-
Misschien een beetje te snel geweest met een nieuwe kabel kopen Planetwave. Ben wel heel tevreden veel meer degelijke kabel dan mij kabel van 5 a 10 euro:P
maar toen kwam er een KLOTZ la grange kabel invasie in deze topic...... Ach wie weet de volgende keer
Momenteel heel tevreden!
-
ik heb monster cables voor gitaar naar pedalboard en van pedalboard naar versterker en klotz patchkabels op mn pedalboard
ik had monster gekocht niet zozeer omdat ik veel verschil hoor maar omdat hij stevig aanvoelt en er zit levenslange garantie op mocht er eentje kapotgaan
-
ik wil ook wel een draadloze kabel...dat lijkt me heel goed werken:supercool:
-
gitaarkabels
Vovox of Klotz, duur maar erg goed!