Je bent altijd welkom ,maar eerst word je gefouileert en ga ik alle aanstekers , lucifers etc. verstoppen.
Printable View
En die jerry-can met benzine, ruim je die ook op?
Ik vind die lite ash (ash is toch engels voor as?) zo ook wel mooi om te zien.
En mocht Henri toch besluiten om de gitaar iets meer "contrast" te geven dan is hij welkom. Maar ik denk niet dat hij durft........:seriousf:
you chicken!:D
Mijn tele heeft ongeveer dezelfde looks, vind ik echt zeer mooie exemplaren! Eigenlijk vind ik alle gitaren waar je nog de houtnerven in ziet mooi..
Veel plezier met deze parel!
Volgens mij zit daar een hele mooie neck op. Of zie ik dat nu verkeerd?
Vind hem erg mooi. Je kan hem altijd nog in de fik steken als je hier op uitgekeken raakt. :p
Voorlopig blijft de Tele gewoon gelakt, niet omdat ik niet durf, maar omdat ik er misschien spijt van ga krijgen, 'k vind hem nu ook erg mooi nl.
De neck is idd erg mooi, die dots waar Mitch het over had, geen idee, maar ik vind ze wel mooi.
Ook is de hals erg dik, nog dikker dan de 50's neck van m'n Les Paul.
Dat is wel even wennen, maar ik houd er wel van, flink stuk houd in je handen.
Edit: Het lijkt er ook op dat als de amp wat harder staat, dat dat iele solo-soundje ook verdwijnt. Lekker dingetje. :lovelove:
:D
Ja sorry, die abalone dots hebben een hoog bling-gehalte. Ik vind dat al niet zo mooi, maar juist op zo'n extreem spartaanse Tele als deze vind ik dat niet passen. Voor de rest hoor je mij niet mopperen op die Lite Ashjes hoor!
Ok, je vindt die dots dus niet mooi/passen, ik begreep je niet zo goed (heb ik wel vaker last van :makeup:), het was mij nog niet eens opgevallen eerlijk gezegd.
Het is een redelijk subtiele "versiering" vind ik.
Vanavond heb ik er weer wat op gespeeld.
Met clean tokkelwerk e.d. klinkt ie echt heel mooi, precies zoals ik het me had voorgesteld, maar de D-snaar klinkt veel dunner dan de andere snaren, vooral de A-snaar klinkt lekker dik.
Nog een nadeeltje vind ik de brug; de schroefjes van de zadels prikken in m'n hand, misschien een beetje licht bewerken met een fijn schuurpapiertje?
Ik heb hetzelfde als Mitch, die dots zijn ook iets te bling voor mij.
Maar ik kan aannemen dat ze op foto wat meer opvallen! Het blijft een prachtexemplaar!
OK, die dots zijn misschien een beetje jammer, neemt niet weg dat de Tele als een tiet klinkt :rockon:, heb hem wat onderhanden gehad, zadeltjes wat hoger en geïntoneerd. Nu klinkt ie zeker niet meer dun, maar precies zoals ik het me had voorgesteld! Wat een ding zeg! Een Tele is wel degelijk aan mij besteed blijkt maar weer, nu wil ik een "echte"! :p
Wat is een echte?