en dan staat er ook nog dat er besproken word wanneer het instrument niet vervoerd mag worden, leg dat maar uit aan je manager.
"ja sorry ik kan vanavond niet komen optreden, ik mag mn gitaar vandaag niet vervoeren van Jomanda"
Printable View
en dan staat er ook nog dat er besproken word wanneer het instrument niet vervoerd mag worden, leg dat maar uit aan je manager.
"ja sorry ik kan vanavond niet komen optreden, ik mag mn gitaar vandaag niet vervoeren van Jomanda"
Beter lezen... Als het instrument niet vervoerd mag worden (bijv vanwege de grootte of kostbaarheid - denk aan een piano..) dan wordt er besproken dat ie op afspraak bij je thuis komt om dat ding in te stralen.
Het werkt overigens ZEEER goed!! Ik heb het al twee keer laten doen... De 1e keer hoorde ik het verschil meteen. Ook voelde mn Gibson direct een stuk beter aan (lichter, positiever).
Later heb ik het nog een keer laten doen, omdat die gek van een Dennis op mn gitaar had gespeeld, maar ook die keer merkte je duidelijk verschil! Meer nog dan wanneer je bijvoorbeeld een nieuw setje snaren oplegt. Echt mega duidelijk.
Mijn gitaar is nu geheel schoon van negatieve krachten en klinkt beter dan ooit tevoren!!! Dikke aanrader!!
D.
:punk:
Jazeker, een kennis bracht een keertje een Gibson met soundchambers er naar toe en wat denk je: weer helemaal solide! Zelfs de top leek wat dikker geworden, meer flame ook.
Het heeft veel met jezelf te maken, je moet focussen en echt willen. Morgen laat ik de Gretsch Filtertrons instralen tot TVJones.
Is het niet gewoon wat de gedachte wil horen?
Dat die gitaar weer solide werd lijkt me toch sterk! Dat van die flame herken ik dan weer wel... Ik had btw ook voor en na opnames (gemaakt in dezelfde condities, zelfde mic, alles.. Ongeveer een uur of 5 na elkaar gemaakt!) waar het verschil duidelijk te horen is, want ik geloofde er eerst ook niks van. En ik was btw niet de enige die duidelijk het verschil hoorde. Kameraden van me viel het zelfs op toen ze op mn gitaar speelden. Ik had niks gezegd en toch gingen ze van "wow, watskeburt..???" Daarna heb ik de gitaar wel weer moeten laten instralen natuurlijk... :mmmm:
D.
:punk:
tuurlijk, ik betaal ook altijd 125 euro wanneer een vriend van me op mn gitaar heeft gespeeld, maar laat maar komen dan die samples want ik geloof er absoluut geen drol van, maar sta open voor andere dingen
als ze maar niet met een toiletborstel tegen men gitaar gaan kletteren
dan een stel van deze sokken erbij :seriousf::seriousf::seriousf:
http://retecool.com/post/last-van-rls-energy-sokken-ftw
Het is 150 euro per keer, maar dan heb je ook wat he :ok: