Hij wil alleen iets nieuws lezen kennelijk. Of over onbereikbare dromen, zoals niet cheape 7enders
Printable View
Mooi laten zoals het is met die HNxD topics..
Titels mogen misschien wel wat duidelijker.. maar een titel die niet te veel prijs heeft, lokt net uit om het topic te openen.
En zoals hier al te lezen valt.. iedereen is trots op zijn/haar nieuwe aanwinst, en wil er (terecht) een eigen topic over.
Ik ben normaal niet zo van het negatieve, maar wat een zeikert is die topicstarter.
Of ben ik de enige die deze mening heeft?
Als je iets nieuws hebt en je bent daar trots op, show it off.
Mvgr. Dirk Jan :B
ja, mee eens ;)!
Het lijkt me niet wenselijk om hier persoonlijk te gaan worden. Als je verder niks toe te voegen hebt aan de discussie, die overigens geheel legitiem hier wodt geplaatst, reageer dan niet. Graag on-topic.
Vind het wel leuk om te lezen, en ook vaak informatief.
Wellicht indd. de topictitels duidelijker maken, zodat het niet 1 grote brij wordt.
Ik kom nooit in het Elektrische Gitaar gedeelte, maar in het amps gedeelte vind ik het juist wel leuk als iemand een nieuwe aanwinst post, liefst met een leuke review erbij, dan is het een mooie bron van informatie over de verschillende amps.
Bovendien handig om je gas aan te wakkeren :)
Hey niet om te zeuren of zo maar Realeigo jij bent toch ook ooit begonnen en je was toch ook zo trots als een aap met 7 lullen toen je je eerste fatsoenlijke gitaar kreeg?
Nou laat dan een ieder gewoon trots zijn als ie van zijn zuur verdiende centjes een axe koopt en die dan posten.:makeup:
Het is tenslotte een GITAAR forum en ik vind het nog steeds erg leuk om te naar kijken als iemand weer een HNGD heeft... :satisfie:
Er zijn zat topics waar je nieuwe gitaar in gepost kan worden.
Het is niet zo dat je je nieuwe gitaar helemaal nergens meer mag posten.
Maar er zijn zat show je strat/tele/lespaul topics waar je nieuwe gitaar ook wel genoeg aandacht krijgt.