Uh... doe ik niet aardig soms??
Printable View
Uh... doe ik niet aardig soms??
Niet echt.Citaat:
Op 2003-04-13 17:08, schreef Quint:
Nou, ik denk dat ik beter kan lezen dan jij. Ik vraag namelijk het verschil tussen een echo en een delay. Ik spreek nergens van een reverb. Ik weet ook heus wel wat een reverb doet.
Maar op veel effectapparatuur zie ik zowel echo als delay staan. Maar wat is het verschil was mijn vraag.
Vergeet dat hele reverb. Daar ben ik nooit over begonnen.
Snappie?
morrege, Quint kun je me eens zeggen over welke effectapparatuur je t hebt waar zowel echo als delay opzit.Nu wil k t ook weten ook waar dat verschil zit.Btw,ik heb zelf de Alesis Quadraverb,een zeer uitgebreide bak met een zeer uitgebreide delay maar niks echo.
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Ohzoso op 2003-04-14 10:05 ]</font>
Ik ben het zowiezo tegengekomen op Behringer apparatuur als de V-Amp en Virtualizer enzo (nou niet gelijk zeggen dat ze er bij Behringer geen verstand van hebben). Bij Korg multipedalen ben ik het ook wel 's tegen gekomen. Kijk maar naar de AX1000 ofzo.
eeeh weetje op mijn ZooM 707II heb ik ook echo en delay
Nou, die zoom707 heb ik zelf ook.dr zit inderdaad n echo op.Dit is echter gewoon een delay.En nou komt denk ik de clou:met de delay kan je ping-pongen en met die echo niet,en.....met de delay kun je een grotere vertragingstijd instellen.That`s all.Kortom, echo blijft dus gewoon een delay!!
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Ohzoso op 2003-04-14 15:26 ]</font>
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Ohzoso op 2003-04-14 15:28 ]</font>
Op jouw Zoom doosje ja.
dirk jonge, van die Zoom gebruik ik de echo/delay/reverb module helemaal niet. Daar heb ik ander materiaal voor.Materiaal waar jij alleen maar van kan dromen.Verder maakt het niet uit welk materiaal je gebruikt.Met weinig middelen kun je toch een goeie sound creeeren maar van zo`n uitspraken als de jouwe kan ik maar 1 ding zeggen: PRUTSER!!!
Thanks dude,
Als je niet in staat bent een onderwerp in een breder persectief te zien dan jouw effectenbakje droom je maar lekker verder.
tijd voor biertje erbij, niet?