Ik heb zelf niet echt goede ervaring met de spuitlak van de gamma. vloeide bij mij niet zo mooi uit. Ik zou eerder naar een auto speciaalzaak gaan voor motip of iets in die richting.
Spuiten in de badkamer is prima let wel op dat je alles goed afplakt die nevel komt overal op terecht en verder dan je denkt. ook een krant is daarin vaak niet groot genoeg. Een spuitmasker is vooral in een afgesloten ruimte zoals een badkamer wel aan te raden.
