Gatverdamme, wat een spuuglelijk ding...!!
Gibson toch, get back to life!
pff, geen wonder dat de FBI invallen gaat doen.
Echt niet om het hout hoor, gewoon ff checken of er hier en daar nog wat poeder in de toonkamers zit ( zat ).!!
Nogmaals bah!
Printable View
Gatverdamme, wat een spuuglelijk ding...!!
Gibson toch, get back to life!
pff, geen wonder dat de FBI invallen gaat doen.
Echt niet om het hout hoor, gewoon ff checken of er hier en daar nog wat poeder in de toonkamers zit ( zat ).!!
Nogmaals bah!
Mwah opzich vind ik dit geen misstap van Gibson, sinds het gewoon een signature gitaar is (z'n eigen gemodde gitaar is exactly the same) van een steeds bekender wordend gitarist. Ik vind dit een ander verhaal dan die wazige Robot guitars en mega wazige lollipop gitaren die ze de laatste tijd verzinnen. Of je hem mooi of lelijk vindt is een ander verhaal ofcourse :D.
Even het uiterlijk ter zijde, ook deze gitaar heeft weer geen inlays, zoals bijna alle nieuwe modellen van Gibson (Dark Fire, Zoot Suit, Tiger, om er wat te noemen). Waarom eigenlijk, ik moet er in ieder geval niet aan denken zonder positiemarkering te spelen. Er zijn natuurlijk mensen die er anders over denken, maar Gibson laat op deze manier toch gewoon een stuk van de markt liggen?
de kleur is gaaf, de headstock is mooi, verder is 't persoonlijk nix, maarjah :p!
ieder z'n smaak :D!
het is een SIGNATURE gitaar. en nog een verdomd bijzondere, want het meest exclusieve heb ik nog niet gehoord hier.
1: tis een langere mensuur! iets van 27.5''.
2: body is groter dan normaa!!!!!!!! chambered mahonie back. al met al is ie iets van 20% groter ofzo, maar dan in de normale proporties.
had iemand t door? :P
Hmm, dat is toch een barritone mensuur? het is wel echt een vette knepper!
witte hardware erop had nog wel n stap vetter geweest.
Hoe zou die dude dat doen met groupies NA de show, houd ie dan zijn masker op, anders eens kijken of ie nog een roadie nodig heeft.....hehe
So how did you like my show, ow, was that you????
ik vind hem geweldig! ik zou alleen wel willen dat die killswitch zwart was :(
ik ben een groot buckethead fan en ik hou van witte les pauls en 24 frets!
GAS!!!