Tja...Had me logischer geleken als je een ander kleur slagplaat erop had gemonteerd. Wat zou ik niet weten. Beetje moeilijk om wat te vinden dat erbij past. Wat mij betreft helemaal geen slagplaat. Vind het altijd zonde.
Printable View
Tja...Had me logischer geleken als je een ander kleur slagplaat erop had gemonteerd. Wat zou ik niet weten. Beetje moeilijk om wat te vinden dat erbij past. Wat mij betreft helemaal geen slagplaat. Vind het altijd zonde.
Ik heb op internet wel foto's bekeken met een zwarte slaplaat erop, maar vond ik niet zo mooi staan.
In de 70's heeft Gibson deze kleur ook geleverd, oa op de LP Junior (Zoon van Piet heeft zo'n lekkertje) en die hebben een slagplaat in deze kleur, ik vind het lekker retro.
Zonder slagplaat vind ik hem net iets te kaal en lijnloos:ok:
Als ie van mij was zou ik iets meer out of the box denken. Iets van een chroom slagplaat ofzo dan maar.
Maar goed, jij moet ervan houden, ik mag hem verafschuwen. Wat is vrijheid van meningsuiting toch heerlijk:ok:
Later, als ik groot ben en mijn studie afgemaakt heb, ga ik ook al die mooie gitaren kopen! :mmmm:
Lekker ding wederom!
En die slagplaat is precies goed. Gefeliciteerd!
:cooler:
ja, ik vind het zelf ook wel mooi uitzien:ok:
Ik heb de Bigsby inmiddels ook opgezocht, die afkomstig is van een SG Deluxe uit 1973 en die wil ik erop gaan zetten, tezamen met oude tuners, afkomstig van dezelfde SG.
Ik zit nu alleen te broeden hoe ik op een mooie manier de gaten van de studs van de stoptail dichtmaak.
Zouden ze ook houten drevels verkopen bij de bouwmarkt met dezelfde diameter als die van de tapbussen?:???:
Of heeft iemand anders een goed idee:soinnocent:
Houten drevels desnoods iets te groot kopen en houtsnijden als nieuwe hobby oppakken? :seriousf:
Tot pak 'm beet een millimeter of tien doorsnee wil zoiets best.
En anders verkopen ze ook wel rondhout per meter.
Of passende dopjes erop, in de goede kleur.
Of rondjes maken van je slagplaatafvalreststukjes (3x woordwaarde).
hmm, morgen maar eens langs de praxis denk ik.
@ midwolda: de tuner gaat morgen op de post:ok:
is dit nou je 6e of 7e ?