Ik kan me je tevredenheid indenken, dat ziet er lang niet oneven uit :ok:
Printable View
Ik kan me je tevredenheid indenken, dat ziet er lang niet oneven uit :ok:
Sorry, heb toch een kritisch puntje, dit pakket wordt verkocht onder de noemer, volledig gesealed, oftewel, lak er op, 2- 4 laagjes en het is glanzend dekkend, niet dus, wil hem glanzend dekkend hebben, ga nu mijn derde spuitbus kopen alleen voor het front, gelijk nog maar een busje transparant erbij halen. Kan niet meer terug, kleine delen zijn nu dekkend en glad, andere delen laten de houtnerf nog zien. De hals gaat goed, zit nu de vierde transparant op, maarja, is ook harder hout. Misschien ook een foute keus mijnerzijds, front moet alpine- wit worden. Wij gaan door, blijft een leermoment, maar het zuigt.
ja moet zelf ook zeggen dat ik er aardig wat spuitbussen op heb zitten, belangrijk is (ookal staat t niet in de handleiding) dat je tussen de lagen door schuurt (zo om de 3 a 4 lagen) en dat je niet te dichtbij staat.
maar ook bij mij is de laklaag heel erg dun, en als ik het opnieuw zou doen zou ik de verf erop rolleren, dan krijg je eerder laagdikt, dit kan jij i.i.g. met de blanke lak laag doen.