Dank u. :hippie:
Printable View
Dat denk ik ook, maar misschien in de openingspost er even bijzetten dat het lijstje geen garantie is op een 'plekje', aangezien het afhankelijk van de eigenaar van de locatie is etc. Zo doe je iig geen valse beloftes en voorkom je eventuele teleurstellingen.
Omdat er volgens de nieuwe forum resticties een post na 24 uur niet meer aan te passen is en dit zelfs voor mij geld kan ik helaas hier niets aan wijzigen.
Kunnen de moderators dit ook niet?
De moderatoren zouden dit kunnen oplossen maar dat hoort niet echt bij hun takenpakket. Ze zijn om er op toe te zien dat wij niet al te grove fauten ;) maken. Niet om lijstjes bij te houden. Anders zouden ze een soort van consierge zijn.
Zou er graag bij zijn, mensen uit twente zijn van harte welkom om ook in mn auto plaats te nemen indien gewenst!
Edit: weet niet of een van de organisatoren dit moet doen, maar ik zet mn naam er maar vast op dan ;)
1. TimmU
2. Gothra
3. Mi-J'Den
4. Squier02 (onder voorbehoud van tijd en plaats)
5. Signsofzodiac
6.
7.
8.
9.
10.
Even een vraagje misschien. De persoon die mij naar daar gaat brengen, moet die ook op de bezoekerslijst, of mag ik hem gewoon samen met mijn eigen rekenen?
Jij komt met versterker?
Dan zou hij op de bezoekerslijst moeten.
Maar wat gaat hij dan doen wanneer er geen ruimte is voor bezoekers?
Heeft iemand van de meerijders zonder versterker daar al eens over nagedacht?:makeup:
De 10 plaatsen zouden dus allereerst beschikbaar moeten zijn voor mensen die deelnemers naar de locatie rijden. Anderszijds zijn dat vaak ook zelf deelnemers, dus er zouden wel wat plaatsen over moeten blijven voor 'echte' bezoekers...
Dat is dus een kwestie, sommiggen vinden dat de plaatsen vrij moeten worden gehouden voor geintereseerde GNers. En nu dus ook voor eventuele chauffeurs.
Klinkt ook niet onlogisch maar dan valt een deel van de kijkers dus al af?:dontgeti: