Geniaal!! :D :D
En dan die kunstoffen trussrod.
Printable View
Geniaal!! :D :D
En dan die kunstoffen trussrod.
@Saf,
Ik heb helaas vrijdag een andere neckplate besteld... Ik zou kunnen proberen deze te annuleren, maar ik ben bang dat hij al onderweg is...
Ook vind ik de originele gaten niet echt netjes uitgeboord en ik heb er al de oude lijmresten(???) uitgehaald. Blijkbaar bleven de originele schroeven niet goed genoeg zitten?
Ik heb overigens voor chromen hardware gekozen en zit er sterk aan te denken om 'm string through te maken.
Een aantal onderdelen heb ik bij dit winkeltje gekocht:
* Fender aged white pickup covers strat 3 stuks
* Fender aged white switch knop
* Fender aged white strat knoppen set
* Fender jack cover chroom + jack
* Stratocaster string guides
* Fender neckplate chroom + schroeven
* Fender standard logo tuners (2e hands)
http://www.vintage-guitars.se/1991_F...968_tuners.jpg
Ik moet nu dus nog een loaded slagplaat (SSS), een 42mm topkam en een brug hebben...
Slagplaat en brug ga ik zeer waarschijnlijk bij GFS halen, de topkam heb ik nog geen adresje voor...
Alles is binnen, behalve wat schroefjes en een nieuwe topkam.
Blijkt alleen de loaded slagplaat van GFS niet te passen... :mad: Blijkbaar gebruikte Granada vroeger grotere slagplaten...
De potmeters passen niet en de elementen zitten ook ram tegen het hout aan.
Wie kent er iemand in de regio Tilburg/Breda/Dordrecht die mijn body een 'moderne' HSH fresing kan geven?
Dat, is dus de gitaar waarvan ik de herkomst nooit wist. Ooit van m'n pa een keer exact die gitaar gekregen en ik kon er niks over vinden, geen idee wat er qua hardware inzat, maar het klinkt in ieder geval subliem, nog steeds mijn main guitar. Jammer alleen dat praktisch alles een beetje naar de kloten is, van tuners naar frets naar brug en schakelaars.. Zal binnenkort plaats moeten maken voor een classic player 50s.
Maar, anybody meer info over de gitaar? Wat voor pups erin zitten e.d.?
Ben benieuwd