Het maakt niet uit of ie dichtbij of veraf ligt. Ik weet niet zo goed wat ik met dat ding aanmoet. Ik kan 'm altijd nog terugsturen. Zou de Powerall geen last hebben van brom?
Printable View
Misschien ten overvloede,
maar voedt pre-amp effecten en fx-loop effecten NIET vanaf dezelfde daisychain, of ie nou transformer-geschakeld is of niet.
Ik gebruik, (let wel, na 2 slechte ervaringen met digitaal-geschakelde voedingen) nu met volle tevredenheid een OneSpot voor m'n FX-Loop effecten.
Ik heb net als arcane geen goede ervaringen met de One Spot. Het leek een goedkope en handige oplossing voor de pedaal-voeding, maar een brom van jewelste, zowel thuis als in de oefenruimte. Misschien is het inderdaad, zoals ik ergens las, per One Spot verschillend?
Hier ook een tevreden One Spot gebruiker. En zoals anderen al meldden, niet je pre- en loop-FX op één daisy chain aansluiten. Als het even kan, gebruik ik overal switch mode adapters, dat scheelt behoorlijk wat gewicht.
Ik gebruik niets in de loop (de Micro Spider heeft niet eens een loop trouwens.)
Misschien zend ik 'm maandag maar terug en koop een powerall ervoor in de plaats, of ga ergens anders een boss of ibanez adapter halen. Goed idee?
Op m'n SG heb ik nu trouwens geen brom, tot ik m'n snaren loslaat.
Dat laatste is bij ongeaarde stopcontacten een normaal verschijnsel, heeft forumlid piezo een duidelijk verhaaltje over geschreven in de Ruis en Brom sticky.
Ik moet nu gaan werken, maar ik zal het nog lezen.
Maar hoe is het dan te verklaren dat ik bij de SG alleen brom heb als ik de snaren niet aanraak, en bij de Strat ook brom heb als de snaren wél aanraak.
(Gaar element, slechte aarding?)
En dan blijf ik nog met het mysterie van de reststroom zitten. :chicken: