Nog maar een keer: hoe kom je aan deze wijsheid? Waarom zou je meer hebben aan iets waar je voor gespaard hebt? Ben jij nooit blij met cadeaus? En waarom zouden ze hem niet de goeie richting in duwen?
Printable View
Ik weet het niet hoor maar ik zou mezelf in een hoekje gaan zitten schamen als mijn ouders zoiets voor me deden. Wat is er mis met onderop beginnen?
Ik heb weinig verstand van opvoeden want ik heb gelukkig geen kinderen. Ben ik ook veel te jong voor, maar waarom in godsnaam twee hele dure gitaren als je nog geen noot kan spelen!? Het kan toch nooit gezond zijn om je kind zo te verwennen?
Werken voor je geld, is toch niks mis mee denk ik.
Mij hebben ze dat vroeger toch geleerd en daar ben ik blij om, als iedereen zo moest denken als jij, mooie economie zouden we dan krijgen
he hallo......mijn ouders hebben toch gekozen voor mij ???
ik heb niet gevraagt of ze mij wilden.....hahahaha
als ik het spelen onder de knie heb dan ga ik over een jaartje mischien wel bij een echte band spelen.....lekker toeren en naar het buitenland !!!
ik weet ook wel dat ik flink moet oefenen en dat je niet na 1 week al de sterren van de hemel soleerd !
vraagje...wat is een murphy les paul ??? lijkt me 2e hans spul.
Jullie kennen de situatie niet, dus hoe kun je dan stellen dat ie verwend wordt? Misschien doet ie al jaren klusjes in en om het huis, krijgt hij geen zakgeld, weet ik veel. Ik zeg ook niet dat je je kind zoveel moet verwennen, maar zolang je de situatie niet kent, kun je niet zomaar aannemen dat ie verwend wordt.
Niks mis trouwens met werken voor je geld, heb ik zelf ook altijd moeten doen. Maar die jaloerse reacties gaan nergens over.
lijkt me idd weer een grapjurk. herinner me nog eoa belg die op zijn 15e alles (echt alles) al had gekregen van z'n ouders, nooit meer wat van vernomen
voor de duidelijkheid...mijn ouders hebben altijd hard gewerkt.
we hebben het geluk sinds vorige maand aan onze kant zoals mijn vader het noemt en kunnen nu dus van alles kopen...........
geld speeld op dit moment even niet mee !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Loterij gewonnen?