Erg mooi ! Die flakes maken hem af.
Gefeliciteerd.
Printable View
Erg mooi ! Die flakes maken hem af.
Gefeliciteerd.
Schitterend.
Heel erg mooi!
Visie en eigenzinnigheid ruleren de pan uit. ik zou 'm graag eens testen, aangezien ik de originele Reflection ook te klein vond qua mensuur....wie weet een keer op een meeting, neemt iedereen z'n custom-gebouwde gitaren mee...? Ik heb er 3, dus voor ieder wat wils..
Mitch, ga dat eens organiseren!
Ik dacht meteen, dit is er eentje voor Mario! :DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic
Mooi ding man! De Gier maakt echt heel erg mooi spul, en in deze finish helemaal uniek en supergaaf!!
Gefeliciteerd!
Ghehehe, niet eens een gek idee trouwens.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marc_odijk
@Peter, ik moet eerlijk bekennen dat ik niet zo van de flakes houd (ben meer fan van trapsparante lakken) maar ja, het zijn geweldige gitaren. Heel erg gefliciteerd ermee!
Trouwens, als je van direct houdt, vond je zijn eigen pickups niks? Of had -ie die nog niet toen je de bouwplannen voor je gitaar lanceerde?
Nog ff wachten, dan heb ik er ook eentje. Mits Zwier een beetje door wil zetten... :dontgeti: Als je bij Zwier komt en je ziet een linkshandige Esquire in aanbouw, die is van mij.Citaat:
@topicstarter: De lak is me wat te druk, maar de gitaar is echt super! Hartstikke mooi ding. Gefeliciteerd ermee!
Hij was toen inderdaad nog aan het expirimenteren met zijn eigen pick-ups. De prototypes waren toen al klaar. Nu zijn ze geloof ik weer wat anders. De bare-knuckles waren in ieder geval al in bestelling.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitch
Heb al wel de uiteindelijke elementen van hemzelf gehoord (zijn ongelooflijk stil, nog stiller dan humbuckers) Zou voor deze gitaar wellicht iets voor de neckposittie zijn. Achter wilde ik sowieso een vette humbucker met splitfunctie.
Goed idee!Citaat:
Aha, mooi man, hij zei het laatst inderdaad. Ik zal van de week eens gaan kijken (als het géén terrasweer is).Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drap
Ik ben echt zeer benieuwd naar het resultaat. Onder andere jouw gitaar en dat hij aardig wat ervaring met linkshandige gitaren heeft, heeft me doen besluiten dat ding bij hem te laten bouwen.Citaat: