de andere kant van het verhaal
Quote laatst verzonden email;
Ik heb net met me advocaat overlegt, en ik moet je het volgende voorstellen.
De versterker word gerepareerd/terug gebracht in originele staat door een derde monteur, dus niet jouw monteur die voor het gepruts verantwoordelijk is. Ook niet door mijn monteur, maar een onafhankelijke monteur, daarbij denk ik aan een ‘’tube freak’’ of zo.
De versterker is niet gerepareerd, maar gemodificeerd. En dit is mij niet verteld bij de verkoop. Het geluid kan dus geen origineel rivera geluid zijn.
Ik wil niet zeuren over nieuwe buizen, dit kan gebeuren. Maar wel wil ik dat alle vervangen weerstanden, weer vervangen worden door de originele waarden, en dat alle veranderingen (solderingen/omleidingen) worden terug gebracht in originele staat. Zodat de versterker conform de originele schema’s word afgeleverd.
Daarbij moet jij de opdracht geven voor de reparatie, zodat de kosten voor jou zijn.
Alleen als aan die eis voldaan word, wil ik de versterker behouden, zo niet wil ik dat de verkoop ongedaan word gemaakt.
Ga je hier niet op in, word de rechter verzocht een beslissing te nemen.
Dit kan maanden duren, gaat onnodig geld kosten, je kan ook ingaan op mijn laatste aanbieding, geef me 850 van de betaalde 950 retour, en je mag je versterker terug hebben.
j.werner
verzonden op ma 7-7-2008 9:41
hierna niets meer gehoord
http://www.gitaarnet.nl/forum/showth...&page=32&pp=10
vanaf pagina 32