hahah, had ik moeten weten, dat is hier om de hoek :PCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams
Printable View
hahah, had ik moeten weten, dat is hier om de hoek :PCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams
Prachtig!
Die Studio's stralen, ondanks het ontbreken van de binding (of misschien juist wel daarom) een klasse uit die hen doet uitstijgen boven het vermoeden op basis van de prijs.
Hoe bevalt ie?
Geweldig, deze foto's gaan als voorbeeld dienen voor de paint job van mijn Strat! :D
Geinig: De verkoper vond dat ik maar een van mijn epi's moest mee nemen, dus nam ik de tobacco burst mee met de blackouts. Na de gibson getest te hebben zijn we de mijne gaan halen. Na deze te hebben ingeplugged gaf ik even een stukkie zack wylde weg (no more tears van OZZY) .Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Luke-wannabe
Je had het beteuterde gezicht moeten zien hij kon gewoon niet geloven dat er uit een gitaar van pak'm beet paar honders euro zulks geluid kwam. Alleen dat zou de rit al waard zijn geweest (107KMheen en 107 terug).
Toen ik hem dus vertelde van de blackouts begreep ook hij wel waarom!
Eerlijkheid gebied mij te zeggen dat de snaren op de gibson ook nog eens helemaal dood zijn. MORSDOOD. maar als je beide clean gaat vergelijken wint de gibs het toch echt wel. Ik kan niet goed omschrijven waarom maar het is nu eenmaal zo.
Ik heb de body cavity's bekeken en verder met de plectrum getikt om te luisteren of hij ook chambered was. Geen enkel verschil te horen waar dan ook dus dat lijkt op zich helemaal solid zoals solid is bedoeld. Als ze er wel inzitten heb ik het niet gehoord. Maar goed, echt heel veel maakt mij dat ook niet uit.
Je kunt daaruit concluderen dat de epi dus nog lang niet is afgeschreven.
Slagplaat gaat er af! en dan istie voor voorlopig klaar!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2350
Ja hij is mooi, ook met beschadigingen. Komt tenslotte uit 91 dus was er al zeker een paar jaar op deze aardkloot voordat je ouders jou bedacht hadden. Ik vind het juist mooi zoCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door richwoodplayer
Ik had het misschien juist verdacht gevonden alstie als nieuw was.
De prijs is denk ik best marktconform
Op marktplaats staat zo'n zelfde maar dan 3 jaar jonger (jouw leeftijd??) voor 800 euro en nog eentje in utrecht geloof ik ook 800. De mijne was de vraagprijs ook 800 maar ik heb nog wat afgedingd. Voor 800 had ik het ook gewoon gedaan hoor. Als je bij de verkoper een beetje sympathie weet op te wekken scheelt dat zo een paar tientjes. Dus Richwood player sla je slag.
Ben ook zeer conent ook met de beschadigingenCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zeiler
zijn ook mooi he . . . ...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hezz
Die zit in mijn hand en die beweegt zo snal dattie onzichtbaar word...(kuch kuch)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Krokvlez
Mooi he :cheerup: :cheerup: :cheerup:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door almarvk
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hendriks
Neeeeeee gewoon zwart
Dat komt nog wel binnen kortCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grayfink
Ken je iwan dan? :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door casper innosence
Vind ik zo erg nog niet, maar dat plectrum :stop:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hezz
Gefeliciteerd man, ziet er mooi uit (mooie relic op de brug ook ;) )
Heel goed en fijn gitaartje Mooie ebbentoets ook enzoCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic
Zeer vereerd, als je wilt stuur ik je grote foto's per mail maar dan gemaakt in beter licht.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artnaz