Geen idee hoe het in amptaal gezegd word, maar ik vind het net ietsjes iel worden dan. Sizzle AAN is de shit:D
Printable View
Geen idee hoe het in amptaal gezegd word, maar ik vind het net ietsjes iel worden dan. Sizzle AAN is de shit:D
Wat heerlijk simpel is dat ding zeg. Inpluggen en gááááááánnnnnn.... Als ie klinkt zoals ie eruit ziet....
boeh dat klinkt allemaal wel heel geil..
Maar om weer even op z'n nederlands nuchter te zijn; wat moet zoiets kosten?
ik moet toch snel dan ns bij nlmuziek dat cmw ampje gaan testen, als iedereen er zo optimistisch ervan is ben ik wel benieuwd of dit komt door de amp zelf of doordat een forumlid hem heeft gemaakt :satisfie:
ik vind m er wel geinig uitzien :hippie:
Wat denk je zelf pannekoek?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pannekoek
Wat het heeft gekost gaat jullie geen fluit aan :satisfie: PM Chris maar.
tot nu toe heb ik nog geen mening erover, ik ga er pas echt iets over zeggen als ik m daadwerkelijk getest heb, wat de 1 helemaal geweldig vind kan ik weer ontzettend kut vinden en visa versa :hippie:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ricktekent
Wat betreft de sizzle-switch: bij Robbert en ook als ik zo'n amp gebruik staat ie (ook) altijd aan maar als ie uit staat heb je wat minder/nauwelijks randje en 'n iets rondere sound bij het clean-draaien met je gitaarvolumeregelaar(s)*, ik wil voor de uiteindelijke produktie-modellen nog wat verder ontwerpen wat dit betreft en misschien nog 'n extra gain-functie.
* je kan 'm dan (imho) volledig clean draaien
@Pannekoek
Ik vermoed dat ricktekent hier op reageerde:
"door de amp zelf of doordat een forumlid hem heeft gemaakt"?
'k Was al met amps bezig voordat internet bestond :D en NLM zet natuurlijk niet zo maar wat neer in hun winkel (hoewel ie natuurlijk zeer apart er uit ziet, ha ha).
Als jij in de heavyrock/metal/etc.-hoek zit dan is die Zeppo waarschijnlijk niet je ding, daar moet je andere (CMW) amps voor hebben....
De Thunderbolt 15 inch zeggen de meeste stemmen, dezelfde amp die Setzer gebruikte voor een van zijn laatste albums.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chris Winsemius
De BJF honnybee is erop gebasseerd. Tis een raadsel waarom ze met die produktie gestopt zijn gezien de prijzen die er op ebay voor betaald worden.
TB15 komt in de buurt maar niet genoeg imho, hoorde laatst 'n ander model door 'n zeer serieuze Page-minded-gitarist genoemd worden (geen schema van bekend) en ben zelf v/e wat ander model uitgegeaan. De meeste Supro's hebben wel 'n aantal basis-overeenkomsten.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pepe
Jester Enterprices, als ik me niet vergis, had ook 'n tijdje 'n Supro/Valco/Oahu- achtige amp op de markt.
De Sizzle © - functie is 'n eigen ontwerptweak en komt in geen enkele originele Supro/Valco of andere amp voor zover ik weet.
@ Chris, kun je mij eens de prijs Pm-en?