En geen controle over wat je voor dat geld kreeg, ook niet qua welke modellen, heb ik gehoord.
Printable View
En geen controle over wat je voor dat geld kreeg, ook niet qua welke modellen, heb ik gehoord.
klopt idd! en er komt regelmatig iemand die door gibson is gestuurd om je voorraad te checken! gibson's bootcamp?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rinze
Belachelijk dat ze zoiets bedacht hebben, gaat enorm tegen ze werken.
Ach, de enige gitaarwinkel in nederland waar IK koop is www.marktplaats.nl
Hehehe :)
Prima aktie dat een importeur er geen geld meer tussen uit haalt. Als beloning heb ik er eentje gekocht.:)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rinze
Ik was deze week bij Muziekhuis Prins in Emmen om een gitaarhaak voor mijn nieuwe Gibson te halen, en bekende dat ik online een LP studio met koffer voor 650€ had aangeschaft. Dat vond hij zo interessant dat ik gelijk de URL van thomann.de voor hem moest opschrijven, hij wilde particulier wel eentje aanschaffen voor in zijn winkel. Hij had het ook nog even over de nieuwe Gibson strategie die hij ook belachelijk vond. 80.000€ is ook een hoge investering voor zo'n klein zaakje natuurlijk, maar ik denk dat het voor hun juist eigenlijk wel een goed plan is.
Drenthe is een blinde vlek op de Gibson-dealer kaart en omdat er toch maar een stuk of 20 gitaartjes hangen (vooral Richwood en wat stratachtigen) is het ook niet zo'n punt om aan die 60% eis te voldoen. Maar goed, ze moeten het zelf weten.
In een gitaarzaak in Meppel hangen anders wat Gibsons hoor. Niet veel, het is ook maar een klein zaakje, maar ze hangen er. Zoiets als die van jou heeft er ook nog gehangen, maar dat is al een tijdje terug. Eén van die zaken in Hoogeveen heeft ook Gibsons hangen/staan en nog behoorlijk wat ook. Zo slecht zijn jullie sowieso niet bedeeld qua gitaarzaken daar in het Drentsche en Drenthe is bepaald geen blinde vlek qua Gibsons.
Nou, in Emmen bij Music Inn en Muziekhuis Prins vind je ze niet, bij Gillster in Nieuw Amsterdam (10 km van Emmen) hangt wel wat, maar houdt ook niet over.
Met blinde vlek op de dealer-kaart bedoel ik ehh.... de dealerkaart: http://www.gibsoneurope.com/smartsite.dws?id=3879 Ach, wat maakt het uit, Fenders zijn toch beter.;)
Over wat voor eisen die ze stellen aan winkels praten we eigenlijk?
Bwa ik heb een maand geleden eens gepraat met de uitbater van de rockplanet in Mol, en hij koopt nu gewoon gibsons van de grotere zaken in België tegen een schappelijke prijs. Hij maakt iets minder winst, maar heeft dus nog wel gibsons in zn winkel staan. De kans is groot dat de andere winkels dit ook zo doen.