Gefeliciteerd, heerlijke versterker hoor. Wat betreft prijs, voor 250 meer heb je een blauwe limited edition met originele cab. 1000 lijkt me voor dit dan geen enorm koopje, slecht is het ook niet.
Printable View
Gefeliciteerd, heerlijke versterker hoor. Wat betreft prijs, voor 250 meer heb je een blauwe limited edition met originele cab. 1000 lijkt me voor dit dan geen enorm koopje, slecht is het ook niet.
...wat op de kleur na exact dezelfde amp is. Hij steekt dus minimaal 250 in z'n zak...toch weer een koopje dus.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Veekeren
Wat betreft value for money wel ja, maar de blauwe zijn nu eenmaal meer waard. Doet er ook niet toe, zolang de topicstarter er blij mee is is alles best.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erik70
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ace 1.15.19
komt ie:
http://www.drtube.com/schematics/marshall/30thanniv.pdf
Wel handig met zo'n uitgebreide amp!
Hebben de buren hier wat over te zeggen dan?! :DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pannekoek
Die blauwe stacks vind ik echt verschrikkelijk. Ik geil zo op dat zwart van die Marshalls. Maar toch bedankt. :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Veekeren
@ tubeonly
Bedankt voor de link! :cooler:
[edit] Kan de link niet openen. Hij geeft aan dat hij de site niet kan vinden. Ligt dat aan mijn computer, of...?
[edit 2] Nou doet hij het wel... :) Thanks!
Ik wil 'em niet bumpen, maar om mezelf effe te quoten:
Ziet niemand dat dan? :nervous: :DCitaat:
Ben ook benieuwd naar AVT of JCM series, maar vooral de JVM serie.Citaat:
Toen ik de JVM410H kocht, heb ik de 6100 verkocht.Citaat:
De JVM is gewoon weer een stap verder als de 6100, zowel qua switchen als qua geluid (is veelzijdiger en vooral een stuk strakker in het laag).
De 6100 is echt een prachtige versterker, die nog steeds up to date is, en waar je vele Marshall-sounds uit kunt halen, maar ik zocht een versterker die m'n oude JCM800 2210 kon evenaren, en dat is dus de JVM geworden.
Als je een hotrod JCM800 soundje zoekt, is een JVM een geweldig ding!
Die gast waarvan ik hem gekocht heb zei dat de 6100 verstelbaar is in 25, 50 en 100 watt. Dus ook goed geluid op laag volume, maar hij kon me niet zeggen hoe dat moest.
Weet iemand hier meer van?
even uit mijn hoofd:Citaat:
je kunt van full naar half power gaan (100 naar 50 watt) (schuifje POWER)
en dan ook nog van pentode naar triode ( 50 naar 25 watt) (schuifje MODE)
Dit zit aan de achterkant
klinkt meestal toch beter op full power, bij zowat alle amps die ik gehoord heb met die opties toch.
die triode optie op een jcm900 vond ik ook nooit echt geweldig klinken, maakt alles zo levensloos.