ze zijn niet zo slim en hebben eerder plaatjes van warmoth gekopieerd :D
(en ik denk dat zij zich waarschijnlijk niet bewust zijn van de verschillen tussen de shapes)
Printable View
ze zijn niet zo slim en hebben eerder plaatjes van warmoth gekopieerd :D
(en ik denk dat zij zich waarschijnlijk niet bewust zijn van de verschillen tussen de shapes)
Ze zouden zich moeten schamen... :satisfie:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred dons
@Fred: Hoe verhoudt voxhumana zich tov warmoth, aangezien jij beide hebt (dacht ik)?
kwalitatief zijn beide net zo goed (waarbij het fretwerk van complete gitaren wat beter is bij Vox). Het enig verschil is het hout bij Warmoth, dat is over het algemeen net een beetje "beter" (langer gedroogd en mooiere tekening)
voor plain hout zou ik geen moeite hebben om alleen Vox te nemen
Ok bedankt. Goed om te weten.
Heuj mensen,
nieuwe foto'tjes =)
De kop is zwart, mijn handtekening zit er in=) Parelmoer, beste luxe =)
Hij was bij het begin al vet, maar hij begint echt steeds vetter te worden =D :rockon:
Greetz Wieger
ps. Het was mij opgevallen (nu pas), dat er een deukje in de kop zat. Nja, begint hij nu al vintage te worden, haha.
Zo erg vind ik het niet =)
http://i160.photobucket.com/albums/t...arist/kop2.jpg
http://i160.photobucket.com/albums/t...arist/kop3.jpg
deukje heb ik inmiddels weg gewerkt :D
Mooi project, ben benieuwd naar het eindresultaat! Trouwesn nooit geweten dat het Warmoth model zoveel afwijkt.. :dontgeti:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred dons
Oké top! Ik vraag het niet eens en het gebeurd gewoon, best cool :hippie:
stemmechanieken zijn inmiddels ook besteld: Schaller/2000 M6 LOCK chrome lefthanded 6R.
Nu weer eventjes verder sparen, ondanks ik geld over heb. Want een vriendin kost ook geld he, whaha.
Jullie horen het nog wel over de Custom Explorer =)
Greetz Wieger
nice:D
zeker die headstock... ik vindt die reversed headstock's van esp echt vet geil :cooler:
ik begin explorer's ook mooier en mooier worden, zeker deze vindt ik wel vet :cooler:
Knap hoor, die handtekening. Is die uit één stuk parelmoer gezaagd?
vr gr
Wim