Eind april heb ik wat (pre-productionele) opnames van nieuw monstertux-materiaal, zal veel Jag bij zitten. Dat moet een goede indruk geven.
Printable View
Eind april heb ik wat (pre-productionele) opnames van nieuw monstertux-materiaal, zal veel Jag bij zitten. Dat moet een goede indruk geven.
Hé Dweezman, hoe lang duurde het voordat de PU's binnen waren? Zit er ook aan te denken om VVG PU's te bestellen...
ongeveer 3 weken.
Ok bedankt voor de snelle reply! Had ook al een mailtje van de man zelf. Zo maar even bestellen. Onze andere gitarist heeft P90's van VVG in z'n ouwe Ibanez gezet en klinkt echt niet verkeerd. En met die lage dollar kost het ook niet zo gek veel. Maar waarom wilde je eigenlijk specifiek P90-achtige PU's in je Jaguar? Of was dat al gevraagd, zoja :$
Het was voor mij andersom: de VVG's waren de eerste pups die iets anders deden dan de gebruikelijke replacements en daarom reden om ze te gaan testen.
Daarom ben ik ook blij dat ik nog prima 'jaguar' klink.
Zie nu ook dat je o.a. een Reezafratzitz gebruikt, dat gaat wel enigszins over z'n nek ja lijkt me met ongewaxte PU's :) En ja, Jaguars... *droom*
Oh, m'n H540 wordt in elkaar geflanst en opgestuurd. Ben benieuwd :)
en?
123456780
edit: 9