straks kan je ze dus bijna niet meer onderscheiden van de echte...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ibanez666
Printable View
straks kan je ze dus bijna niet meer onderscheiden van de echte...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ibanez666
Bestaan er echte Gibsons dan met "50's style neck" op de trussrod?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ACSlater
Ik vind het persoonlijk een goede zaak dat die kopieën steeds beter worden. Mochten ze nou heel dicht bij de Gibsons komen qua kwaliteit, voor dezelfde prijs als ze nu zijn, dat betekent dat the real deal overpriced is....
Het is inderdaad jammer dat de goedkope Musoland kopieen steeds meer op het origineel gaan lijken. De kenner voelt en hoort het verschil echt wel tussen de echte en de nepper. Bovendien is het gewoon illegaal.
Als je een nieuwe gibson les paul standard koopt staat er idd een stickertje op de trussrodcover dat aangeeft of het een 50's of 60's style neck is.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door paulbekkers
Ik vind het trouwens wel kwalijk dat zulke illegale kopien steeds meer op de echte beginnen te lijken, ik speel zelf wel op legale kopien (orville by gibson), maar die illegale zijn gewoonweg lager van kwaliteit, en als ze er steeds meer op beginnen te lijken, heb je dus kans dat je in de toekomst een neppe koopt voor de prijs van een echte. Zover zal het denk ik niet komen, maar toch he...
Ik bedoel ook niet dat het slecht is dat de kwaliteit Gibson benaderd. Het gaat erom dat ze cosmetisch voor een leek al niet meer zijn te onderscheiden van the real deal.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door paulbekkers
Als ze op een gegeven moment kwalitatief en cosmetisch helemaal gelijk(waardig) zijn dan maakt het eigenlijk ook niet meer uit dat je een nepper hebt als je denkt een echte te hebben :)
Trouwens, afgelopen zaterdag voor het eerst volledig optreden met de nieuwe LP gedaan.
Heerlijk!
Ik heb het hele optreden zonder backup gespeeld (normaal heb ik 3 gitaren staan). Hij hield zich onwijs goed staande. Ben ook nog nooit zó tevreden geweest over mijn geluid.