Als er een los contact was, dan kraakte de amp. Is niet het geval bij jou. Die voet is prima.
Heb je dat gemeten met alle knoppen op 0?
Printable View
Zonde van de tijd en energie, sommige voetjes wiebelen gewoon. Dat komt omdat de contactbussen niet zo strak in de voet zitten opgesloten. Zolang ze maar stevig aan de buispennen klemmen is het goed.
Is geen probleem, en al zou dat wel een probleem zijn, het veroorzaakt niet jouw klachten.
Je hebt geen scoop zeg je maar je hebt toch een pc. Maak dan ff een opname met je soundcard.
Frans.
Ja, daar heb ik ook al aan lopen denken, helaas heb ik geen microfoon. Maar we hebben wel zo'n flip camera, ik ga vanavond proberen om daar wat mee op te nemen. Kunnen jullie ook meteen zien op welke waarden de pots staan.
En die voetjes laat ik met rust :)
Ok, heb geprobeerd om wat op te nemen. Camera in de ene hand, en met de andere hand snaren aanslaan, en de volumenkoppen draaien. :rockon:
De gitaar zit ingeplugd in het bright channel (lo input). Eerst staan de volumes op 6, daarna draai ik de ongebruikte helemaal open (veel ruis), en daarna de bright volume ook (brom). Hopelijk is dit duidelijk, het geluid is wat vervormd door de kleine microfoon in de camera. Met een koptelefoon is het goed te horen.
http://www.youtube.com/watch?v=AVkHgLPt9CU
Naar mijn idee absoluut verklaarbaar gedrag, maar een reactie van een mede gebruiker is in dit geval meer waard dan een technische onderbouwing. Ik kan natuurlijk roepen wat ik wil maar als een medegebruiker een heel andere ervaring heeft zul je toch de testbank op moeten zoeken.
Frans
Ik heb het clipje ook naar Bruce van Mission Amps gestuurd - ik zal zijn antwoord hier ook posten.