Dat klopt! maar zoals je al zei, dat neemt niet weg dat je een leuke collectie hebt!
Printable View
Dat klopt! maar zoals je al zei, dat neemt niet weg dat je een leuke collectie hebt!
Ja dat zeker, ik was vergeten er ene positieve wending aan te geven, want zo met ze 3tjes naast elkaar ziet het er wel te gek uit.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tabmaniac
mwah, vind ik wel sjiek juist, ik heb meer moeite met dat gedoe op die toets :DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Prozac86
Precies :D Die inleg heb ik helemaal niks mee. Vind IK zelfs lelijk. Zelfde als bij de Warmoths van Orpheo. Dot-inlay's in een Les Paul nog tot daar aan toe. Maar van die sier-inlay, nee niet aan mij besteed ;)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bass blom
Damn, waar haal je het geld vandaan? :chicken:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dirkdewaard
(geld ook voor orpheo)
Ik ben al blij als ik 2 gitaartjes kan betalen...
@lukewannabe, ik ben linkshandig de meeste bassen zijn omgezet vanrechts naar llinkshandig. Het setje van drie (strat-bas-akoestisch) heb ik voor mijn vrouw bij elkaar verzameld, Dan heb ik nog enkele bassen en gitaren die meer voor de handel zijn als om echt op te gaan spelen. En de collectie AMKA's en Venlonia/famos daar speel ik nooit op, die zijn puur verzameling
@bicky de versterkers: Die groene met de vier knoppen is een pamphonic Ab-Fi versterker uit 1956/1958 dit is eigenlijk een audio versterker maar heb ik een jack in en uit oplaten zetten en gebruk ik nu als gitaar versterker. Klinkt onzetten warm en een beetje wollig. echteen vintage geluidje.
Die 2 knoppen SF? fender is een musicmaster basscombo deze is het schijnbaar zeldzamere 2 x 6v6 model wat inhoud dat er twee 6v6 buizen in zitten samen met een 12AX 7a buis, heeft een blue label vierkante magneet 12"fender speaker en produceert dacht ik 18 watt. je hebt aleen volume en tone pots. Maar hij klinkt erg lekker
De rest links een rijtje dynacords van boven naar beneden: Echocord mini (band echo), eminent II bass king I en gigant.
Tweede rij
Klemt echolette M40 (die goude) heeft 5 ECC83's, 2 EZ81 and 4 EL 84 tubes ongeveer 50 watt. komt uit 1958 / 1962 is de speciale uitgave met orginele kack ingangen vier kanalen volgens mij kun je ze doorlussen met elke een volume op de faceplate en een tone binnen in, en master volume bas en treble.
dat kleine gele ding ernaast is een fender bassman batterij versterkertje, Sound city 100 mark 3,
fender bassman 135,
London city dea130 mk V
De fender is mijn main amp de sund city is een goede tweede en mag ook vaker mee, de london city is voor thuis.
maar die dames die fred dons er ingelegd heeft zijn best wel weer mooi :PCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bart_Blueprint
Dat is ook zeker wel mooi gedaan. En ook petje af hoor! Maar dat neemt (voor mij) niet weg dat ik het liever NIET op mijn gitaar zou hebben :DCitaat:
Zie ik er zo oud uit? :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo
Misschien moet ik meer in msn taal gaan praten......
No shit, lijkt wel of er iemand over heel heeft lopen "kwakken".Citaat:
Dirk gedraag je eens naar je leeftijd :seriousf: