Inderdaad zat ik ook al te twijfelen over of hij het echt niet zou weten of iemand een oor probeert aan te naaien.
Printable View
Inderdaad zat ik ook al te twijfelen over of hij het echt niet zou weten of iemand een oor probeert aan te naaien.
De kerel zojuist even gemaild. Na een paar minuten al antwoord en hij wil weten waarom ik denk dat z'n les paul custom niet echt is. Ik hoop niet dat ie er zelf grof geld voor heeft betaald.
http://www.marktplaats.nl/a/muziek-e...reviousPage=lr
vraag: wie is mark king van plus 44 ?????
Plus 44 = level 42 denk ik ??? Hilarisch die spelfouten op MP. D's en T's hebben Nederlanders ook steeds meer moeite mee ''zo van deze gitaar speeld perfect...." jammer....
Het is inderdaad triest. :') Het wordt er ook niet beter op. Hier zie je dat ook erg veel.
Er bestaat wel een band +44, maar Mark King heeft daar niks mee te maken.
Daarbij lijkt me dit geen gewoon spelfoutje.
edit: Verder lijkt me aan de advertentie of het produkt niets verkeerd dus of het een twijfelgeval is...
het ging me meer om de tekst die in sommige advertenties staat.
als je er een leuk verhaaltje bij wilt zetten; zorg dan dat de gegevens kloppen.
verder vind ik de vraagprijs aan de hoge kant. maar dat is de nederlandse voc-mentaliteit.
op de flight-case staat zornik; hebben toch wel leuke dingen gemaakt.
Is een betrouwbare verkoper met een bijzonder 8x10 combo. Ik heb zelf een 8x10 combo van trace elliot. Dat was een combo gemaakt voor Mark King.
Ook de Ashdown was gemaakt voor Marc King. Er is ook een rode ashdown mark king losse top geweest.
Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
Ik heb deze adverteerder dus een mailtje gestuurd, met de mededeling dat het een nepperd betreft en ik hoopte dat hij er geen grof geld voor had neergelegd. In een snelle reactie vroeg ie waarom ik dat dacht, dus ik heb hem een lijstje met kenmerken gemaild en een link naar een of andere website waar een nepperd en een echte naast elkaar worden gehouden. Daarop reageerde hij dat ie daar wel van schrok.
Ik zal melvin niet meteen voor oplichter uitmaken, maar het feit dat de advertentie er nog steeds vrijwel ongewijzigd staat, maakt het wel een tikkie verdacht.
Volgens mij is de enige aanpassing de verwijdering van de foto van de achterkant van de kop met Zakk Wylde erop. Oftewel: het meest duidelijke teken dat er mogelijk iets niet in de haak is met deze gitaar. Het riekt er erg naar dat hij mensen in ieder geval niet wijzer wil maken en dat vind ik kwalijk.
Hij heeft die foto verwijderd en de tekst en vraagprijs ongewijzigd gelaten. Hij is dus nu willens en wetens bezig een potentiele koper op te lichten.
De hufter.
Ik heb het getipt ... voor zover er iets mee gedaan word. (niets dus)
Klopt het is een neppert en hij heeft hem van een overleden vriend....
Zou de gitaar ook door plantaardige werknemers in elkaar gezet zijn?
Hij heeft mij in nog geen enkel opzicht in het mail contact het idee gegeven dat het om een kopie is. Hij is er zelfs van overtuigd dat er customs bestaan met rosewood toets....ik ken enkel begin jaren 80's met maple toets en recent de classic custom met baked maple.
Dus probeert hij op te lichten, ja denk het wel. Mede omdat andere forumleden heb ook al op het Gibsun feit gewezen hebben.
*dat het om een kopie gaat
hij kon niet lachen met mijn bod van 2 euro en zei toen dit: voor 4euro inc. verzending mag je hem hebben... HOMO.
triest figuur/oplichter. branden moet dit soort volk!
Mijn bod van €9.999 werd ook al niet gewaardeerd?!? :(
Nu is de prijs "op aanvraag". 100% oplichting dus.
Ik heb daarom net ook op het meldknopje geklikt.
http://link.marktplaats.nl/704141936
Deze gitaar kost nieuw €700...
Heb die klojo een paar dagen geleden nav dit topic ook al gerapporteerd op MP. Weet inmiddels niet wat ik ik erger vind, dat zulke klootzakken bestaan, of dat dit soort klootzakken na alle waarschuwingen nog steeds een platform heeft. De vraag is bijna wie de boel hier nu willens en wetens oplicht.
Wat ik nog erger vindt is dat de webmasters van alle marktplaatsen op internet niets aan de desbetreffende personen doen die deze fake advertenties plaatsen. Maar ik denk dat het toch lastiger is dan je denkt, want op IP adres kan je ze al bijna niet tegenhouden omdat dit tuig gewoon een willekeurige pc opzoekt en daar advertenties gaat zitten plaatsen. Dus op verschillende IP adressen komen deze advertenties voor. Ook heb je speciale illegale software om op dezelfde computer onder verschillende ip adressen te plaatsen.
Niet te doen voor webmasters lijkt mij. Handel via internet blijft een (klein) risico inhouden en inherent aan particuliere internethandel. Ik heb het dan niet over de Thomanns en de Baxen van deze wereld natuurlijk, wat gerespecteerde bedrijven zijn.
Nog een leuke:
http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?...ails&id=173979
Te mooi om waar te zijn, een 1958-er strat helemaal origineel voor € 2300. Spotprijsje -:) Eikels....
Dat lijkt me een realistischer prijs -:) Dus gewoon een afbeelding copy-paisten van internet en je kan gaan oplichten, hoe simpel.
Deze is ook leuK, ik lach me de ballen uit de broek, die advertentietekst !:
http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?...ails&id=173982
Hilarisch !
http://www.gbase.com/gear/gibson-les-paul-standard-1957
Je vraagt je toch af of mensen daar nou intrappen hè? Schijnbaar is het de moeite waard.
Als 1 iemand dat per maand doet en je hebt daarnaast nog een 'gewone' baan kan zoiets best een aardig zakcentje zijn.
Ik vraag me af wat er met de Gibsun Nep paul kutstom zakk wylde dinges is gebeurd.. de advertentie is in ieder geval "aangepast".
Ja, hij is opeens in een Crafter dreadnaught veranderd :seriousf: