Niet als zodanig met de Texas vintage...wel met mijn california standard en dat is een héél veelzijdige gitaar. halsradius weet ik niet zo..maar wel beetje dikker dan normale stratjes.
Mijne heeft medium frets.
Printable View
@ zeiler:
Ik heb zelf nooit op een Blade gespeeld, maar over de radius kan ik wel iets vertellen. Mijn strat heeft ook een radius van 7.5". Dit houdt in dat de toets wat boller is. Dit is vooral makkelijker bij akkoordenwerk en barrés. Sommigen beweren dat een bolle toets moeilijker soleert, maar ik heb daar absoluut geen problemen mee.. Maar ik ben dan ook geen "shredder". Ik vind het gewoon erg lekker spelen!
Die vintage frets zullen waarschijnlijk smaller en niet zo hoog zijn als de mediums die je nu op je strat hebt. Persoonlijk vind ik dat het leukst, ik kan namelijk totaal niet met jumbofrets overweg. Maar dit is natuurlijk ook weer voor iedereen anders.
Ik raad je aan om gewoon eens te gaan testen want je eigen gevoel is nog steeds het beste!!
ten eerste bedankt voor je response!
inderdaad, ik ga er binnenkort een keer lekker op spelen! Maar om van te voren even over wat dingen te informeren vindt ik over het algemeen wel fijn :D, beetje weten waar je aan toe bent zeg maar over zulke kleine dingetjes!
nogmaals bedankt!
Jaap / Zeiler
no problemo ;)
Zeer lekkere gitaar! Heb er ook zo een! Super!
Gebruik je de extra toggle switch veel? Ik wel!
da's een push-push hoor:sssh: