Haha, had ik laatst ook. Nét te lang getwijfeld!
Printable View
Nee geen grootspraak, we zitten net een maand bij een nieuw boekingskantoor en die heeft al
4 optredens voor ons binnen gehengeld.
Daarnaast heb ik vorig jaar mn Maybach strat gekocht van datgene wat ik verdiend heb met spelen, dus nee geen grootspraak. De centjes zijn ff op dus misschien over een jaartje ff kijken hoe het ervoor staat, lekker toch?
Nee, niet getest. Maar heb veel spullen door veel research te doen op YouTube gekocht en was eigenlijk altijd goed.
Maar is natuurlijk wel lekker als je ze kan testen en in NL kan dat niet.
Deze gozer heeft hem staan, is bij me in de buurt maar als ik ergens naartoe ga, ga ik alleen als ik ook echt bijna op zeker hem kan/ga kopen. Anders is het natuurlijk ook lullig voor hem.
Dat is wel fijn ja, je kunt er toch een aardig beeld bij krijgen via youtube.
Maar wat betreft versterkers ben ik wel een rare (als het zich beperkt tot alleen versterkers heb ik nog mazzel)
Ik heb andere gitaristen over DSL's gehoord die fantastisch klinken, maar als ik er dan zelf mee speel, dan nee, brr. Speelt gewoon niet lekker.
Of dat een amp gewéldig klinkt en na een tijdje spelen verveelt het geluid je...had ik met de diezel herbert bijvoorbeeld.
Of dat je tijdens testen denkt "mwoah" en dan in bandverband is het "wow" (soldano).
Dat snap ik wel ja, vooral als ie het dan niet weet dat je niet voornemens bent te kopen.
Ook weleens gehad, iemand komt wat testen en zegt daarna bedankt en de mazzel, leuk eens geprobeerd te hebben.
Heb ik toch liever dat ze het even vragen vantevoren :)
Klopt. Iets wat standalone helemaal te gek klinkt kan in de band minder klinken daarom ben ik qua amps iemand die erg conservatief is en vasthoudt aan datgene wat voor mij en de band al jaren werkt.
2 weken geleden kwam ik terug van vakantie en nadat de invalgitarist me vervangen had, wat hij overigens erg goed deed, was onze geluidsman erg blij dat ik weer terug was met mn Engl geluid. Zo zie je maar weer.... het ene kan werken en het andere niet...
Ik heb niet teruggelezen maar sinds ik dhr Quayle heb gezien heb ik best gas voor zijn ibanez tqm-1 of soortgelijke gitaar. Toch snel 1000€ goedkoper dan een Govan Suhr of Charvel.
Is ook wel de kracht van de verwachting.
Wanneer je lang naar iets uitkijkt, je zinnen erop zet, kan je jezelf zo gek maken dat je er gewoon instant lekker op gaat.
Wanneer je IRL (akte genomen van wat ik weggeknipt heb uit je post) aan het testen slaat komen er soms andere resultaten uitrollen.
In de categorie GAS en uitproberen.
Midwolda gaat me zijn Vibrochamp in bruikleen geven om uit te proberen, sterker nog, die is al onderweg.
Staat al lang op mijn GAS lijst, SF Vibrochamp.
Einde maken aan die verfoeide Vox periode, ookal vind ik mijn AC4 best te pruimen, 't is een 2e keuze.