hij zichzelf toch niet pmmen?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bass blom
@Bass, pmbox is weer leeg.
Printable View
hij zichzelf toch niet pmmen?Citaat:
@Bass, pmbox is weer leeg.
Ik zou me ook doodschamen met zo'n genant nieuwsgierige vraag hoor! ;)Citaat:
(maar goddamn hoe nieuwsgierig zou ik zijn voor al dat moois!!! :D)
DOE DAN EFFE DIE LINK, JA!
wie zn box was vol dan? :DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lexvandoef
http://www.ultimateguitarcollection....forum-staat.nlCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zeppo
De site word niet echt weer gegeven.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artnaz
LOL :hippie:
De mijne, kreeg een mailtje van gitaarnet waarin stond dat je me wilde pmmen maar dat ik eerste die kolerezooi maar eens op moest ruimen :nervous:Citaat:
@de rest, als tonick zijn collectie nou niet zo heel graag zo openbaar wilt hebben ist ook niet echt netjes om dat dan wel voor hem te gaan doen. Ik snap best dat je met zoiets niet echt zo te koop wil lopen.
hij heeft meer gibsons :) ik 6, hij 7. Ik heb echter 2 warmoths, 3e op komst, en dat zijn mijn mainaxes. Daarnaast; hij is wel IETS ouder dan ik ;) ik ben pas 21.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Valentijn
kansloos. alsof iemand gaat inbreken :S ik gooi toch ook mijn totale set op t forum?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artnaz
oh ja, over de waarde van mijn set; de tele, Vee, custom, de rooie, en de warmoths; de waarde die ik daaraan hecht, daar is met geen mogelijkheid tegenop te boxen. De warmoths heb ik met mijn huidige vriendin in elkaar gezet en 'ontworpen' (toeval dat de quilt, die ik via fred dons heb, precies in ons lijstje past), de rooie en tele heb ik van mijn oma, de custom is mijn oudste gitaar (in leeftijd, en is t langst in mijn collectie), en de Vee... tja, heeft ook weer emotionele binding.