Ik heb er twee; van het juiste soort: v1 USA. Bij mij begint er overigens een ander soort GAS te ontstaan: ik wil weer een grote schoonmaak gaan houden, maar dit keer ook de pedalen eruit "die ik altijd nog een keer wil gaan gebruiken".
Printable View
Dit is mijn ultieme droom amp:
https://medias.audiofanzine.com/imag...mbo-261598.jpg
Nog ff sparen dus😂
En toch, als je 'm rechtstreeks bij Splawn bestelt, dan is ie nog geen €1000,-. Komen wel verzendkosten overheen natuurlijk. In Europa is maar één adres dacht ik en dat is Loopersparadise. Maar hoe die aan hun bedragen komen voor een Splawn versterker??
Mijn Splawn topje staat momenteel bij NEL Amps voor een buizenwissel. Komen KT77's in en de KT88's gaan eruit. Ben benieuwd! Hopen dat ie voor donderdag nog klaar is, zodat ik 'm open kan gooien in de oefenruimte.:)
En let op: er komt ook invoer en douane kosten bij, dus die prijs van loopers is de daadwerkelijke prijs lijkt het.
Paar weken terug stond die Splawn combo voor 1250 euro te koop. Jammer dat ik toen het budget niet had.
Gewoon geduld en nog ff doorsparen.
Heb wat YT filmpjes gezien en ik kreeg daar toch wel kippenvel en een hele harde plasser van.🙈
In eerste instantie wel en ik snap 'm ook niet helemaal, want als je bij check out kijkt, dan is het totaal €925,- en komen daar dan nog wel de verzendkosten overheen. Wat Arjan zegt klopt natuurlijk wel. Daar komen ook nog 's dingen als inklaringskosten overheen, had ik niet bij stilgestaan. Ik ben geen hoofdrekenwonder, verre van, maar mijn gevoel zegt dat ik dan nog niet uitkom op de prijs van Loopersparadise?
Die halve prijs is de eerste aanbetaling, zag ik net staan.
De €2500,- lijkt toch vrij veel. $1850,- is €1550,- of zo. Tel €100,- shipping, zit je op €1650,-. Tel daar 25% bij en dan zit je net boven de €2000,-.
Je hebt gelijk. Ik keek te snel en zag alleen total staan (ADD olé). Moet inderdaad totaal $1850,- zijn.
https://images.gibson.com/Files/12b6...1d051dbc28.jpg
Nog effe sparen om m'n Angus Young en Tony Iommi riffs op los te laten ;) ...