Het is absoluut een aanrader, al zou ik voorzichtig zijn met de deal. Immers schijn je de zoveelste te zijn. De kans is groot dat de man hem reeds verkocht heeft voor 5 euro meer...
Printable View
Het is absoluut een aanrader, al zou ik voorzichtig zijn met de deal. Immers schijn je de zoveelste te zijn. De kans is groot dat de man hem reeds verkocht heeft voor 5 euro meer...
Mjoa, als het niet was is of wat dan ook dan zeg ik, nog een fijne dag verder! :seriousf:
Ik heb gister al een afspraak met hem gemaakt. En als je meeleest Wim, die afspraak staat gewoon. Volgens de advertentie heeft hij er twee...dus dat lijkt me geen probleem... :cooler:
Vreemd, ik was ook al bezig met een deal, mocht hem eerst zondagmorgen ophalen voor E 125,00, toen was meneer opeens niet thuis en moest ik zondagavond komen, maar moest dan wel opeens E 150,00 neerleggen.
In zijn mails zet die eikel telkens dat die weer weg moet, niet thuis is etc..
Die Squier mag die in zijn r*t drukken wat mij betreft
Ik post toch even mij mailverkeer met hem.... zijn reacties heb ik onderstreept en mijn mails heb ik schuin gezet
Geachte Wim,
indien de Squier nog te koop is, wil ik hem graag op komen halen, ik kan dit vanavond nog doen als het moet.
mvrg
Geert Willem
hoi geert als je de gitaar graag wil kopen,
dan kan het morgen vroeg dan ben jij de eerste,
de meesten kunnen of in de middag of maandag,
ik hoor van je.
gr wim
hoe laat kan ik komen? en wat is het afhaaladres?
mvrg
Geert Willem
ik mail je met een half uur dan weet ik ook hoelaat ik morgen vroeg thuis ben,
ben nu namelijk niet thuis
gr wim
kan je morgen om 10uur ?
gr wim
Jazeker dat kan.
Mail mij adresgegevens als je wilt en eventueel een telefoonnummer waar je op bereikbaar bent, mocht er iets onderweg gebeuren of zo.
mvrg
Geert Willem
hey,
Ik heb verder geen antwoord meer van je gehad.
Ik zal voor de zekerheid straks om 8.30 kijken of ik mail van je heb gehad.
Ik ben morgenvroeg ook telefonisch bereikbaar op 0341-** en 06-**.
Ik wil graag langskomen, maar zonder adres lukt dat niet....
mvrg
Geert Willem
hoi geert ik vraag toch E150 voor de squier omdat ik al zoveel mail krijg van bellangstellenden
die er meer voor willen betalen,mocht je met dit bedrag mee willen gaan .
kan je vanavond langskomen,ik moet nu weer weg en ben rond 20uur thuis ik hoor het wel.
mvg wim
Met andere woorden, een afspraak maken heeft met dit figuur geen enkele zin
Ik heb vanavond in Den Haag een andere leuke gitaar gekocht, bij iemand die wel netjes afspraken nakomt.....
Moet je voor de grap mailen dat je hem voor 200 over wilt nemen en dan niet meer reageren :)
wel die bananen SG man,die is vet!
Ik heb de Squier nu thuis!
Allereerst, geen woord over Wim meer. Hij is echt een toffe kerel :)
gitaar speelt heerlijk en ben er erg blij mee, ik kreeg er ook nog een hoes bij en een pakje snaren dus dikke pluim :satisfie:
Ohja, er waren ook mensen die hem wouden laten opsturen :dontgeti:
Wim ging dus voor het grote geld!!