Deze stond te koop, die is nu van mij ;)
En inderdaad, dit is een orginele Epiphone. Epiphone neemt het niet zo nauw met de maten. Ik heb 5 Epiphone Les Pauls en allemaal verschillen ze wel iets.
Printable View
Robert-gitarist,
nog een klein vraagje: is het wat, die Epi Slash Sig in verhouding tot andere Epi's?
Yep, hele toffe plank! Ik vind als nog de elementen wel ietjes modderig klinken maar verder een prettige gitaar! Looks vind ik prachtig maar ook de hals is net een stukje platter als een Epiphone LP Standaard. Breedte van de hals is vrijwel het zelf maar de hals is ietjes platter, meer het gevoel van een Gibson SG hals lijkt het wel :)
Nu ik deze Slash heb, ben ik eigelijk wel benieuwd naar de nieuwe soorten van de LP Slash die op moment geproduceerd worden. Met name de tabacco burst.
Jammer, ik had gehoopt dat hij nep was... nu blijkt hij echt te zijn, is iemand mij voor geweest en is het ook nog eens een lekkere gitaar...
Ik ben ook benieuwd naar de nieuwe modellen en baal ervan dat je ze nergens ziet/kunt vinden.
Maar gefeliciteerd met je aankoop!
Ik ga morgen shoppen voor een nieuwe plank en twijfel nog steeds (heb een Gibson SG Special Faded 3 pickups op het oog, maar ook nog wat Epi's...morgen moet ik maar eens een lastige klant zijn en alles willen proberen....)
http://link.marktplaats.nl/273831964
Ik heb gemaild met de persoon. Ze heeft geen papieren van de gitaar, wel een case.
Het serialnumber dat ze mij gaf, toonde aan dat de gitaar uit 2003 komt.
En toch klopt er iets niet. Die slagplaat lijkt niet te kloppen, geen plastieken ring rond de switch,
Wat vinden jullie ervan?
Voor zover ik kan zien heeft deze 'Gibson' een palisander toets en volgens mij hebben de Gibson customs altijd een ebben toets.
edit: daarnaast lijkt het logo op de kop ook niet geheel te kloppen, is te klein