Ik weet ook niet altijd goed waarom ik dingen doe, al denk ik er wel altijd goed over na. En toch is het me niet altijd duidelijk.
Er is een verschil tussen goed en gek en de kunst is om daar een balans in te vinden....:crazyhappy:
.....mac mompelt iets van 'tsul je ook altijd blijven...;)
ROLFMAO 2x
Om een goeie stagg te vinden moet je heel goed zoeken, en nooit een nieuwe kopen. Als zo'n stagg een jaartje of wat oud is en de hals is dan nog niet kromgetrokken heb je best kans dat je een prima beginners gitaar hebt. Ik heb dat dus gehad. Een stag van een paar jaar oud die duidelijk goed bespeelt was en toch kon overtuigen dat je er wat mee kon. Het verschil is als jij voor een eerste gitaar gaat en jij kan niet spelen of weet niet hoe een beetje gitaar in elkaar steekt weet je niet of et wel wat is. Ik laat elementen buiten beschouwing hierbij.
Twee/drie weken geleden stond deze gitaar op een verkoopsite uit belgie met als vraagprijs €350,- . Een week of anderhalf geleden heb ik contact opgenomen met de verkoper dat ik naar duitsland moest voor mijn werk en dat ik op de heenweg de gitaar zou komen bekijken. Door plotselinge drukt in DLD moest ik er hals over kop heen en heb de afspraak niet gehaald. Heb de verkoper gezegd dat wanneer hij hem kon verkopen dit maar moest doen en ander nam ik contact met hem op. Afgelopen vrijdag weer kontakt gehad en de gitaar bleek er nog te staan....
Waarom staat een custom epi uit '92 voor dat geld zolang te koop?
Ik had het adres en de gitaar lag dus in een of ander dorp waar niemand het ook maar de moeite vond om maar naartoe af te reizen. Daar aangekomen even gehandeld en na overtuigende argumenten de gitaar dus voor weinig meegekregen. De jongen zag er niet hongerig uit en het huis was geen krot dus enkel voor het geld hoefde het niet.
Ik heb vanaf antwerpen tot kampen in veel files gestaan dat ik er bijna spijt van had. Ik heb er bijna 4,5 uur over gedaan.
Nu ga ik de gitaar dus opknappen en als ik iemand vind die ik wel sympathiek vind mag die hem meenemen voor een nader overeen te komen bedrag. Hij is dan weer mooi en doet het weer storingsvrij!!