-
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
xaviervr
Die strat uit de jaren '80 beschouwd de verkoper al als vintage :o
man man man, waar gaan we toch naar toe
Om even de discussie over al dan niet vintage op te rakelen... Bedoelt de verkoper niet dat de KLEUR 'vintage white' is? Hij is namelijk wel van dat gelige wit.... Misschien niet helemaal lekker uitgedrukt, en daarna nog wat gezanik over zeldzaam enzo, maar bedoelt hij/zij niet gewoon de kleur?
-
-
Is dit ook wat voor deze rubriek?
-
-
Citaat:
Bram+
Waar twijfel je over?
Over de echtheid... ik las iets over volume- en toonpots die op 1 lijn moeten staan en nou heb ik toch het idee dat dat hier niet het geval is....
-
Citaat:
Bernardduur
lijkt me een zelfbouw met een fender logo op. hij ontkent het niet maar zou het toch beter vermelden
-
Citaat:
Jappiedepappie
Over de echtheid... ik las iets over volume- en toonpots die op 1 lijn moeten staan en nou heb ik toch het idee dat dat hier niet het geval is....
Kun je echt helemaal niks over zeggen tenzij de foto recht van voren is gemaakt.
-
Citaat:
Spitfire
Kun je echt helemaal niks over zeggen tenzij de foto recht van voren is gemaakt.
1 foto van linksvoor en 1 foto van rechtsvoor met beide dezelfde afwijking...
-
-
Citaat:
Jappiedepappie
Volgens mij is hij echt. Bij Epiphone nemen ze het niet zo nauw met de afwerking en zitten de potmeters wel vaker niet goed uitgelijnd...
Idealiter lopen de bovenste 2 potmeters in een rechte lijn naar het schroefje van de (denkbeeldige) slagplaat.