uiteraard zit er dan gewoon iets los. Er zitten hoeveel elementen in die gitaar? 1 ervan zou het gewoon moeten doen.
Dus of je schakelaar, of je volumeknop of de output is stuk.
Niet overhaast conclusies trekken.
Printable View
uiteraard zit er dan gewoon iets los. Er zitten hoeveel elementen in die gitaar? 1 ervan zou het gewoon moeten doen.
Dus of je schakelaar, of je volumeknop of de output is stuk.
Niet overhaast conclusies trekken.
Maar dat zijn allemaal kleine dingen, er is natuurlijk geen enkele reden om aan te nemen dat andere zaken er niet ook snel mee ophouden. Het is nog steeds een kwaliteitsproduct ondanks dit betreurenswaardige incident.
The curtains are falling...
Wat een BS :D
Dus als er bij jouw auto een koplamp stukgaat breng je hem gelijk terug?
"Wat er is geen reden om aan te nemen dat er niet nog iets stuk gaat"?
hahaha.....weer een mislukte poging om RW de grond in te boren Anders...jammer.
BassAgent, probeer eens herrie te maken op die gitaar en beweeg dan de schakelaar naar alle standen, een paar keer en luister of je dat hoort.
Die schakelaars zijn idd niet van de beste kwaliteit.
Dat ding houdt er niet zomaar mee op. Er zitten geen componenten in een gitaar die er spontaan mee op kunnen houden, dus moet er ergens een draadje losliggen of een draadbreuk zijn. In dat laatste geval: suc6 met zoeken. :wink:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BassAgent
:o Ya think so? :roll:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Franc
:wink:Citaat:
Da's niet de bedoeling van een RW. Het zijn wegwerpgitaren. Doet ie het niet koop je gewoon een nieuwe. Dat is fijne van die, euhmmm..."gitaren?" 8-)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson
Dat die gitaren spontaan uit elkaar vallen is geen argument begrijp ik :roll:Citaat:
nee
Ik vind het getuigen van karakter dat je tegen beter weten in stug blijft volhouden, klasse :) Misschien heeft de importeur van Richwood wel een baan voor je, mensen als jij hebben ze hard nodig!
ik weet niet beter, want mijn RW LP bevalt me prima :) geen problemen mee.
Ooit buckethead op een lespaul zien spelen??? :roll:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Walternativo
Je zegt 't nu zelf. Waar baseer jij je stellige meningen op als je niets weet :???:Citaat:
Geen van allen is zichtbaar stuk, de elementen zijn gewoon klote, ik spaar door en koop iets duurders en iets van meer kwaliteit. Die dingen zijn er niet op gemaakt om hoogstaande kwaliteit te leveren, en dat doen ze dus ook niet.Citaat:
Op de meningen van anders, zoals 99% van de mensen op dit forum :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Droffie
Op de meningen van anderen of AD?Citaat:
ooow is dat alles? Dat doet elke gitaar als je dr wat lomper dan gemiddeld mee omgaat (mn Ibanez RGT42 heeft nieuwe potmeters+solderingen gekregen)...ik zie het probleem niet, BassAgent.Citaat:
Je hoort 't Bassagent. Je moet niet zo lomp met je gitaar doen. Zelfs RW's kunnen daar niet tegen, hoe goed ze ook zijn :D
Ik doe er niet lomp mee, hij doet t gewoon niet meer... maar ja, Live Music geeft geen geld terug en ik kan ook niet meer ruilen. Das balen dus. FF langsbrengen dus, kunnen zijn fijn kijken wat ermee aan de hand is.
precies, niet zeuren, gewoon spelen :D
gaat er een draadje los: solderen!
ja. wat hij zegt.Citaat:
Idd niet zeuren maar spelen. Ook handig voor 't geval je op 't podium staat met een gitaar die 't niet meer doet.Citaat:
Niet zeuren, gewoon spelen.... :-?
De adviezen op dit forum worden er niet beter op.
In de muziekwinkel: "mijn gitaar doet 't niet meer, kunt u me helpen?". "Niet zeuren, maar spelen; scheer je weg."
:o :o :o
Mijn gitaar doet het niet meer, ik hoor niets!
Zou je je oren niet eens nakijken?
Ja maar mijn andere gitaar hoor ik wel.
Dat maakt niet uit!
Maar hoe lang heb je die gitaar al BassAgent? Het zou toch wel netjes zijn van de winkel als ze zich een beetje coulant gedragen.
Een beetje gitarist zorgt wel voor een reservegitaar op de podium. Voor als er een snaar knapt ofzo.Citaat:
Een beetje gitarist die op het podium staat speelt natuurlijk niet op een Richwood :wink:
Idd, ik heb altijd een backup gitaar mee voor 't geval een snaar knapt, niet omdat ik verwacht dat die er mee ophoudt zonder reden...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door olaf reijnders
LOL :wink:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anders_Destium
toch nog even een positieve noot.
ik heb onlangs een 3/4 p-bassje gekocht. en daar heb ik nu snaren van een fender bas VI opgezet. (dus de dikste en dunste weggelaten). en gestemd van A# tot C#. en het klinkt echt verassend goed. akkoorden klinken lekker diep en vol. joepie
Het zal wel een maandagochtend exemplaar zijn...
Tjonge wat weer een flauwekul allemaal
Ik moet toegeven. Ik heb nu ook grote GAS naar een Richwood Teaser Vintage. En de 2 avonden die ik kwijt was aan het lezen zijn niet geheel weggegooid. Dit is een van de beste topics om te lezen voor fun. Nu kan ik wel tot diep in de nacht doorwerken aan huiswerk :-(
@Anders: slechts 4 maanden, dus ik vind het wel een beetje gek.
ja ok, maar een gitaar gaat niet 'kapot'Citaat:
ik bedoel, het is een stuk hout met een paar draadjes, knopjes en spoeltjes, dus het is altijd wel vrij simpel te repareren :)
tenzij je m 'molt' dus een brug of een neck eraf breekt, tsja, maar uit zichzelf zal ie het niet begeven, daar kotm altijd menselijk handelen bij kijken, dus misschien wilde je het ringetje van de output aandraaien, draaide je de output binnenin mee en rukte je zo de aardedraad los (zelf ook weleens gehad)
Zoals ik al zei, er zat niks los (voor zover ik kon zien). Maar ik ga er volgende week wel mee naar de winkel.
my 2 cents: beter kijken, maar we horen wel volgende week van je wat de winkel zei ;)Citaat:
3 cents
Nou wordt 'ie helemaal mooi:
Sorry, maar dit vind ik echt niet kunnen eigenlijk. Waarom weet ik nog niet precies...maar 'k vind het niet kunnen :-DCitaat:
Een stratocaster van Richwood(made in USA)in perfecte staat en met een hele apparte kleur.(geen krasjes of beschadigingen)Lage actie zorgt voor veel plezier bij het spelen en een mooie geluid,een echte Fender geluid.De gitaar is nagekeken en profesioneel afgesteld .De versterker Fender Squier is 10W en klinkt uitstekend.Deze set is ideaal voor de muziek les,maar het kan ook door de gevorderden gebruikt worden.Het gaat dus om een hele set.
Sorry, bedoelde eigenlijk ANDEREN :DCitaat:
Maar ANDERS kan eigenlijk net zo goed :-D
Hij zal wel bedoelen dat het model ontworpen is in de USA, door een echt merk.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BartL
Is natuurlijk zodat de newbs denken dat ze een pro USA made gitaartje voor €150 kunnen kopen...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bluesbreaker
Is natuurlijk zodat de newbs denken dat ze een pro USA made gitaartje voor €150 kunnen kopen...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bluesbreaker