Het probleem zit idd in het switchgebeuren. Kijk er nog even goed naar. Ik heb het relaisboard nog niet gebouwd en getest en dus zou er wel eens een foutje in kunnen zitten.
Als dit tot nu toe het enige is valt het wel mee! Gefeliciteerd alvast! Leuk.
Ik heb mijn relaisding nog even nagelopen en volgens mij zitten er geen fouten in. Ik zie dat je 6V relais hebt gebruikt, misschien is dat het probleem en werkt het wel alleen willen de relais niet aantrekken. Je zou kunnen proberen de relais te voeden mat de spanning die uit de eerste elko komt, dus de spanning wat op de input van de spanningsregelaar staat, en niet wat op de uitgang staat zoals nu. Als het goed is is die spanning wat hoger, een volt of 7.
Als de relais het doen zou ik even kijken of de opto's het doen door de spanning over de leds van de opto's te meten om te kijken of de volgorde goed is.
Daarna zou ik ook even (met de buizen eruit of de hoogspanning even los) de weerstand van de uitgangen van de opto's meten, kijken of dat allemaal een beetje werkt. Is het allemaal oke, dan weer het geluid testen.
Ik ben benieuwd en wens je veel succes!