Maar ga je nog fatsoenlijke foto's maken van deze gitaar? Want die plaatjes die je tot nu toe gepost hebt zijn echt ruk.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door G.G.
Printable View
Maar ga je nog fatsoenlijke foto's maken van deze gitaar? Want die plaatjes die je tot nu toe gepost hebt zijn echt ruk.Citaat:
jaja, zodra ik mijn zwager spreek.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson
Heb hem trouwens ook al vorige week op marktplaats gezet met de boodschap "dat ie binnen een paar weken af is" heb al aardig wat reacties in de mail binnen gehad. Hoef in ieder geval niet bang te zijn dat ik hem niet kwijt raak of er een bagger prijs voor vang :cooler: .
Genoeg mensen die hem willen uitproberen en er een fatsoenlijk bedrag voor willen neertellen.
Ik zou 'm zelf houden
Nah, als je 'm toch eigenlijk niet gaat gebruiken en het over je hart kunt verkrijgen dan moet je hem gewoon lekker verkopen. Het grootste plezier van het bouwen ligt toch ook bij het bouwen zelf, vind ik althans.
Dat je daarna een mooi resultaat over hebt, dat is natuurlijk ook wat waard. Maar dat is helemaal aan G.G. om te bepalen hoeveel dat waard is :).
Citaat:
Beter!!!!
Ik vind het sonde dat je 'm weg doet, ik vind het een mooi gitaartje. Zou een heel mooi ragbeestje kunnen worden/zijn. Wordt over 25 jaar vast nog wel een mooie relic ook, kan niet anders!!!
vr.gr.
Branko
Hij is de stratman....helaas...:sneaky:
edit:
:p Speel zelf t meest op m'n Mustang, wel Fender...naja...mijn eigen Fender8-) :rockon:
He GG, kun je 'm niet op z'n minst bewaren tot de volgende DGBM? Dan kunnen we, zoals je zelf al zei, de PRS-en van dit forum (Minda, Branko(als ie ff door bouwt:)) , jij en ik) naast elkaar zetten.
Hassent, ik begrijp de hint!!! Ik heb gisteren m'n spullen van StewMac binnen gekregen.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hassent
Ik heb volgende week zaterdag examen (Geotechniek), daarna heb ik eindelijk weer wat meer tijd om te bouwen. Dat is ook 1 van de redenen dat ik je de afgelopen tijd nog geen foto's heb gestuurd van het "verstekbakje": studeren en feestdagen. Ik heb inmiddels wel de foto's gemaakt hoor!!!
Uiteraard is het de bedoeling dat ie volgende meeting klaar is en dat iedereen 'm kan proberen.
vr.gr.
Branko
Dan maar hopen dat de volgende DGBM snel komt, en anders neem ik het volgende project wel mee daarnaartoe.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hassent
Yeah!!!:strat::dance:Citaat:
hij ziet er echt heel gaaf uit G.G., volgens mij doen de foto's hem geen eer aan, maar 70-ties funk is idd een beter idee!;)