Even een simpel vraagje voor TWOD:
Waarom is het nodig om gitaristen zoals Vai af te branden?
Printable View
Even een simpel vraagje voor TWOD:
Waarom is het nodig om gitaristen zoals Vai af te branden?
Ff nog een toevoeging, waarom is het nodig om te neuzelen over gitaristen, ga gewoon lekker spelen.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maiden Michiel
Ik heb het gevoel dat jullie er meer over lullen dan doen, ik moet zeggen dat het lullen wel redelijk briljant gebeurt :D
Enige wat jullie allebei denken is dat als je er mooi over kan lullen dat je dan ook gelijk hebt, foutje.
Btw heb van de week de Vai dvd weer is gekeken en het is echt wel super wat hij kan hoor, en dat voor iemand die redelijk vai moe was geworden.
Dat lijkt me een vraag voor de oprichters van het forum... En ook een vraag aan jezelf. Waarom kom jij op dit forum en lees je dit soort topics ipv dat je gitaar speelt?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Acajou
Lijkt me een beetje een omgekeerde redenering.Citaat:
Natuurlijk staan mensen over het algemeen achter het standpunt in een discussie. Het is het uitgangspunt dat je denkt dat je gelijk hebt. Anders komt er toch nooit een discussie op gang?
En wat jij even samenvat als 'mooi lullen', is het opdelen van de argumenten in objectieve en subjectieve delen. Over het subjectieve hoeft niet gediscussieerd te worden... Als jij iets nou mooi vindt, dan is dat zo. Over de objectieve dingen moeten we het ook eens kunnen worden, want dat zijn over het algemeen gewoon feiten en gegevens. Zo zijn we het er in ieder geval al over eens dat Page rommelig speelt, om maar eens wat te noemen. De subjectieve beleving daarvan is ook duidelijk. De een vindt dat mooi, de ander niet. Dan is dat deel dus al opgeklaard.
Synyster Gates van Avenged Sevenfold. Waarschijnlijk kent niemand van jullie hem, maar hij kan echt super goed gitaar spelen. Denk aan het gevoel van Slash met de snelheid van Dimebag.
http://forums.wakingthefallen.com/at...entid=16&stc=1
Anders downl.... euh koop maar:
Avenged Sevenfold: City of Evil of Waking the Fallen.
Of nummers: Seize the Day, Bat Country, Second Heartbeat, I Won't see you tonight part I. etc.
Dat weet ik niet. Ik vind het wel lekker spontaan.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scali
Door de manier waarop ik Led Zeppelin luisterde ben ik enorm veel parallelen met klassieke muziek tegengekomen. Ik had eerst eeen afkeer tegen klassieke muziek, toen dacht ik plots van: he dit is niet eens heel erg verschillend. Vraag mij niet waar het in ligt. Maar toen ik daarna interviews van Page las kon ik mij daar zodoende wel in vindenCitaat:
Ik sta nog altijd hetzelfde achter mijn bewering. IK denk / uit mezelf alleen net zo rommelig als Page speeltCitaat:
...Citaat:
Ik heb er zelf toch ook belang bij dat ik dat goed vind? smaak is trouwens niet iets vaststaands, het verandert met de dag en met de invloed.Citaat:
Dat zie ik toch duidelijk anders. Hij was geen Ronaldo of Maradonna, hij was een teamspeler en natuurlijk heb je de nodige techniek nodig, maar dat was niet zijn hoofddoel.Citaat:
IK kan er wel weer allemaal hersenspinsels op loslaten, maar ik dnek dat de interactie tussen het pop- en virtuosogedeelte niet goed loopt ofzo. Voor tot zover want ik voel alweer discussies oplaaienCitaat:
:D dat weet niemandCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maiden Michiel
Mijn god jij kan het echt niet helepen he ?Citaat:
Btw ik zit hier niet in mijn eigen tijd.
go Alhambra!!!! (wtf betekent Acajou???)
ik heb dat Steve Vai meesterwerk eens gedownload om te horen waarom het nou ook al weer zo knap was.... en bij de eerste tonen wist ik alweer dat ik het altijd al saai heb gevonden. Lekker dan, heeft ie zich jaren voor niks de pestpokke zitten trainen en oefenen......
Maar dat is nog steeds geen antwoord op mijn vraag.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The wall of dolls
Je denkt dat je het anders ziet, omdat je niet goed hebt gelezen wat ik geschreven heb. Het woord 'hoofddoel' heb ik niet gebruikt. Ik heb het woord 'uitgangspositie' gebruikt.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The wall of dolls
In feite zeg je dus precies hetzelfde als ik.
Ga jij ff lekker ergens anders stoken. Wat wil je nou bereiken, man?Citaat: