Omgekeerd geldt trouwens ook, zelfs als je de hoogste bieder bent met een reëel bod of de exacte vraagprijs, hoor je 9 van de 10 keer niks.
Printable View
Omgekeerd geldt trouwens ook, zelfs als je de hoogste bieder bent met een reëel bod of de exacte vraagprijs, hoor je 9 van de 10 keer niks.
Nee, daarom gelijk een mailtje er achteraan, als je het graag wil hebben.
Precies. Ik snap ook niet wat het idee is achter het bieden van de vraagprijs. Als je dat ervoor over hebt, stuur je een email. Voordat de verkoper reageert, ben je misschien alweer overboden!
Of belluh natuurlijk, als je een vlotte babbel hebt...
Ik heb een vraagje,
Ik had een gezocht advertentie op MP staan voor een Boss RC20. Vervolgens heeft iemand mij daar over gemailt dat hij er nog een had staan. Alles leek(lijkt?) wel prima te zijn, ook netjes foto's gemaild. Hij mailde elke dag eigenlijk 2x terug. Sinds ik het geld over heb gemaakt (2 dagen terug) heb ik nog niks van hem weer gekregen. Kan ik iets via marktplaats over hem opzoeken? (Eoa profiel of wat dan ook). Alles zou mooi zijn.
Twee dagen hoeft natuurlijk niet perse iets verkeerds te zijn, maar het gaat me er om dat hij toch wel vrij vlot terug mailde steeds, en sinds ik t geld overgemaakt heb, niks meer heb gehad.
Vergeet niet dat het weekend is, en dat mensen dan vaak hun computer uit laten staan... Ik vrees echter dat je via MP niet aan andresgegevens kan geraken. afwachten dus.
daarbij zit er wel eens een aantal dagen tussen verschillende banken en als het pakketje gepost is is het ook weer 1 dag erbij.
dus niet al te ongeduldig zijn.
Ik hoop dat dat het is. :) Het zou toch niet nodig moeten zijn uberhaupt deze zorgen te hebben, maar goed, je kunt er altijd mensen tussen hebben. Ik wacht inderdaad nog eventjes af tot na het weekend..ik post hier nog eventjes weer als ik dan mail (of juist misschien wel niet) heb.
Thanks!
heb wel eens gehad dat ik geld had overgemaakt, niks meer hoorde enineens was het pakje er.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herman
niet iedereen is zo communicatief dingen te mailen zoals wanneer het geld ontvangen is en pakje verstuurd.
aan de andere kant zij er ook aan wie je wat verkocht hebt en de boel verstuurd en dan niet laten weten dat alles goed is aangekomen
ik heb mijn richwood zondag's besteld ( dus ze zagen het maandag dat er een bestelling was) en heb de gitaar woensdag binnen gekregen.
toen met de swtich vrijdag gemailt en die was zaterdag middag met de postbinnen gekomen.
toch redelijk snel met kleine onderdeeltjes die je niet hoeft te betalen omdat ze onder garantie vallen :D