Ik heb ooit een Dual Reverb gehad en vond die niet overdreven luid gaan in feite;
Printable View
Ik heb ooit een Dual Reverb gehad en vond die niet overdreven luid gaan in feite;
Dat knopje zit er wel degelijk, ook op mijn 50W versie waarmee je dan de output halveert naar 25W. Scheelt in volume vrij weinig, maar het het geluid is wel veel dunner. Overigens vind ik de mijne ook helamaal niet zo luid, thuis kunnen gain en volume van beide kanalen makkelijk op 8, met Greenbacks. Misschien reden om te twijfelen aan de conditie van de buizen?
Dat knopje zit er idd op.
Ik merkte weinig verschil met "het knopje" maar merkte wel dat er el84 buizen inzitten. Heb alles nu helemaal open gehad en ik kon gewoon voor de 4x12 blijven staan zonder oorpijn. Lekker soundje dan!
Dat had ik ook, lekker open geluid. Het knopje ga ik niet nodig hebben tenslotte koop je geen V6 om 2cilinders uit te zetten toch? Ik denk niet dat ik verder nog iets verander aan deze amp want hij bevalt me best zo. Het enige wat ik nog wil zijn cabs. Ook zou ik nog wat speakers willen proberen die vintage van tone zijn maar ik weet niet welke ik zou moeten nemen.
Lief dagboek:
vandaag was het dan zover, vanochten na een klein ontbijt de corsa aangetrokken en in m'n kleren gestapt...bladiebla
m'n voorlopige laatste aanwinst, weer een 1960B cabinet.
Mag binnenkort m'n fotoemmer weer eens gaan updaten.
Dus:
foto's volgen.
:)
Prachtig ding!
Marshall:blast:
Wowowowowow :) zoveel cabs!