Niet zo heel succesvol? BSSM is juist het album waar ze bekend mee werden. En alsnog is dit een alom gerespecteerde plaat.
Printable View
Niet zo heel succesvol? BSSM is juist het album waar ze bekend mee werden. En alsnog is dit een alom gerespecteerde plaat.
BSSM wordt gezien als één van de rockklassiekers en 'Under the bridge' is inmiddels een evergreen. Damn, het is met 'Ten' van Pearl Jam en 'Nevermind' van Nirvana hét rockalbum van de jaren '90, smaak even buiten beschouwing gelaten. Hoewel, vergeet ik bijna 'Californication'. De jaren '90 was voor mij ook de beste muziekperiode.
hihi:) zou het goed doen als sig:)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MartijnZeij
Het is gewoon het album van de pepper en heeft heel vel invloed gehad op andere muzikanten en niet muzikanten...
Samen met Californication vind ik dit echt de beste plaat van de peppers...
Californication is ook zo lekker puur! Solo scar tissue is toch wel frusciante op zijn best... Die kleine dingetjes die het afmaken. Het simplisme... jammer dat hij dat live niet echt tot zijn recht laat komen. Vaak is het daar dikke Fuzz erop en gaan met die banaan, hoewel hij dat natuurlijk ook goed doet:)
ps ik maak er gewoon mn nieuwe sig van:D
Inderdaad! Zelfs ik heb 'm in mijn kast gehad :DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Luke-wannabe
Volgens mij ligt hij nog wel ergens.
Hoezo 'Zelfs ik'? Hou je niet van de RHCP?
Nouhou, ten tijde van The Uplift Mofo Party Plan (87, 88 of zo?) waren ze al behoorlijk bekend hoor. Stonden op Pinkpop, veel in de Oor, op VPRO TV, je kon toen al niet om ze heen.Citaat:
Ja, maar toen waren ze meer interresant omdat ze een unieke stijl hadden.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EuroCinema
Nu zie/hoor je ze veel omdat ze de afgelopen jaren zijn uitgegroeid tot één van de grootste bands op dit moment :) !
Toch betekende BSSM hun grote wereldwijde doorbraak.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EuroCinema
Nee niet ontzettend, maar het is niet besmettelijk hoor.Citaat:
Mijn broertje heeft 'm volgens mij, maar ik heb 'm nog wel op mijn PC staan, dus als ik nog even lekker wil fonken of wil genieten van Under the Bridge, kan dat gelukkig nog.
Haha gelukkig maar :D