vergis je niet, tijdens pinkpop hoort het gebied tussen de campings, iig tussen b en megaland zelf ook tot het festivalterrein. alles is afgezet dan hoor.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Riky
Printable View
vergis je niet, tijdens pinkpop hoort het gebied tussen de campings, iig tussen b en megaland zelf ook tot het festivalterrein. alles is afgezet dan hoor.Citaat:
ok:)
hey ik heb iets bedacht waardoor we om 10.50 in landgraaf kunnen zijn. dan moeten we dus nog met taxi/bus naar pinkpop, maar denken jullie dat we dan fiction plane wel kunnen zien?
ligt eraan hoe snel je bentCitaat:
als je eerst nog naar de camping moet en daar wat opzetten wordt het krap
nee ik hoef niet naar de camping, want ik blijf maar 1 dag:) alleen de zondag. moet toch te doen zijn?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door B_2_the_a
ja wel hoor
of je ze vanaf het hek ziet betwijfel ik, alhoewel meeste mensen 's ochtends nog niet zo fanatiek zijn....
heb toch wel zin in zaterdag :D !!
en zondag 18 jaar wat een super weekend word dit.
ok mooi:D Ik wil ze best graag zien namelijk. Een van de betere bands van dit moment. snap ook niet niet waarom zij 45 min spelen en de rest een uur..Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door B_2_the_a
maar ja:)
wees blij dat ze spelenCitaat:
het is een steen goeie band, alleen nog weinig support in nederland, helaas zie ik ze niet (Ga maar 1 dag)..
De shows die ze in nl hebben gedaan was allemaal support van de paps, en wat solo showtjes erbij de dag ervoor of erna (check trouwes ff www.fabchannel.com staat een kick optreden van FP op)
Ik doe al jaren me best om als the police te klinken, zij doen al jaren hun best om NIET als the police te klinken! grrrrr
@ Riky
Als je om 10:50 in Landgraaf bent red je Fiction Plan zeker. In 70 minuten moet de main stage vanaf het station makkelijk te doen zijn!
@ b 2 the a
ja die heb ik al gezien:D ga hem nog ff x kijken.
Ik vind de band vele malen beter dan Police eigenlijk.
Fiction plane grooved gewoon gruwelijk:)
@JipStoop
Mooi:D me happy:D