Een Epi voor de heb? :???:
Printable View
Een Epi voor de heb? :???:
Het idee alleen al. Iets hebben voor de heb zonder een achterliggende gedachte. Nee hoor zo werkt dat bij mij niet, dan had ik ook wel een mooie auto gehad. Dat zal me een worst zijn.
Net als andere forumleden die er heel veel hebben vanwege de veelzijdigheid, heb ik de mijne ook, stuk voor stuk zijn ze anders. En toch een beetje hetzelfde. En ze waren goedkoop.
Ach weet je wat, jullie hebben gelijk. Ik heb ze voor de heb, voor aan de muur om naar te kijken. Ik kan amper een noot spelen en in een band zul je me nooit zien. Ik snap ook niet waarom ik die ENGL heb gekocht terwijl zo'n kut volcano, roland cube of zo'n blikkerige vox meer als genoeg versiering voor mij is. Ik heb er ook helemaal geen verstand van en ik koop alleen maar wat populair is ongehinderd van enige smaak, styl of eigen mening.
Ik moet ook wel anders word ik gepest op het schoolplein.
Tijd voor niewu naikies dak moe ga regele men matties drage die ook. Je weet toch. Effu chilie met de doekoes en dan flex een djonko draaie achter de chikkies aan.
Latur sukkulzzz
Laat eens zien dan die Epi. Is het een koreaan?
Koreaantjes zijn doorgaans wel goed :)
:seriousf:Ghehehe, ik vind jullie heel aardig:grouphug:
Jongensss hij was €200,- en ik schop hem na de reparatie de handel in.
Ik ga er niet veel voor vragen en gun hem een arme beginner die op het punt staat een stagg te kopen.
Ik ben niet rijk en hoef het niet te worden. Ik ben al gelukkig. :hippie: