Weet iemand hier toevallig hoe je(bv blauwe) ledjes moet solderen/monteren?
en hoe dat met stroom zit? want zo'n electricien ben ik nou ook weer niet:p
Printable View
Weet iemand hier toevallig hoe je(bv blauwe) ledjes moet solderen/monteren?
en hoe dat met stroom zit? want zo'n electricien ben ik nou ook weer niet:p
Ook een vraagje:
Ik ben nu ook bezig met een pedalboard, en het vordert al gestaag, ik ben al bij het bekabelen. Omdat het allemaal net wat te krap is ben ik van het idee afgestapt om Neutrik te gaan solderen. George L's zijn even betrouwbaar en kleiner.
Nu vroeg ik me af waar jullie je George L's weg halen, en hoeveel ben je kwijt voor een stuk of 10? Op marktplaats is een advertentie maar ik ben wel geschrokken van de prijs...
pluggen zijn 3,50e per stuk (Gvees)
Het is wat prijzig, maar een Neutrik plug is ook niet geodkoop.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ritch
Qua betrouwbaarheid verkies ik gesoldeerde pluggen.
Zelf gebruik ik ook GeorgeL voor mijn board en ik zit eraan te denken
om wel de kabel te gebruiken maar toch gesoldeerde pluggen.
Oké, thanks guys! @ Bluegate: Neutrik is toch echt te groot voor m'n pedalboard... Jullie zien de foto's wel verschijnen! :D
Leuke speeltjes :) ! Maar is de hoge positie van de "naaimachine-pedaaltjes" niet onhandig?
valt goed mee
ze zitten iets hoger (staat ook stoer ;) john petrucci heeft er 2 grote traanplaat dingen voor)
Ik heb op mijn board wel de gewone GL pluggen, maar aan de GL kabel naar mijn FX-loop en gitaarsnoer heb ik gewoon neutriks gesoldeertCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bluegate
oeh tof bordje, toffe pedalen!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fondant
heb de mijne weer een beetje geupdate! eindelijk een degelijke tuner!!!!! dt10 dus:) Die pedalen die erbij liggen komen er niet op (TS10 en MS10) gaan of in de verkoop of ik hou ze (ts10 is wel handig mee te nemen voor jams)
http://members.chello.nl/s.veen4/pedalb5.jpg