Ik wil wel een keer zo'n 4-pitter van jou proberen... Het is dat ik het zo druk heb, anders had ik je wel ff ge-PM'd. :(
Printable View
Zo'n Roadking en Soldano lijken mij ook wel super gaaf, vind ze gewoon domweg te duur.
Ik weet dat MS de Soldano uiteindelijk "goedkoop" heeft verworven, dus dat scheelt. :)
Ik heb in mijn zoektocht zo'n 1,5 jaar geleden ook overwogen een SLO, die in Ierland op eBay stond, te kopen voor €2000,- o.i.d., had ik misschien gewoon moeten doen.
Misschien de HOOK 's proberen te "ruilen" tegen een SLO....
Die Roadking II heb ik nog 't meeste betaald, pakweg 2500 met case voor een amp van een half jaar oud. De Soldano, Bogner en Peavey samen heb ik, na wat dealtjes doen en wetende wat ik erin stak, met cases ongeveer 3200 betaald :)
De achterkant van zo'n Roadking II lijkt wel een vliegtuigcabine maar eigenlijk heel erg simpel allemaal. Per kanaal lampjes kiezen, reverb, twee loops, speakerkasten, Recto, en nog een hoop inputs voor external switching (ik kan er zes switchen, enkel tweede loop en reverb schakel ik niet), loops, tuner, Mesa switch & cabs.
De voorkant bevat naast de kanalen met knoppen en switches ook lampjes voor de loops, kanalen, en je kan ook ineens per kanaal de lampenconfiguratie en Rectostand checken.
http://www.mesaboogie.com/Product_In...nel-LGcrop.jpg
http://www.mesaboogie.com/Product_In...PANEL-2006.jpg
MS
Erg vet, als je rationeel zou denken, zou je je moeten afvragen waarom je zoveel gear nodig hebt maar wat ziet het er toch cool uit.
Ik wil binnen x aantal jaar ook zo´n verzameling, voelt lekker om zo met zoveel gear bezig te zijn. Hoe dom dat ook moge klinken.
Zo goeiendag! die mesa roadking is echt niet te geloven. Ziet er degelijk complex uit. en ook flink wat buisjes als je hem een keer wilt retuben ;) Zelf ben ik niet zo een fan van de mesa sound persoonlijk maar het lijkt me wel een gaaf dingetje als je er van houd.
Volgens mij maakt de 4 keer verschillende keuze aan buizen de roadking een super veelzijdige versterker?
Maar wel enorm geil!
die roadking ziet er zo ongelooflijk gaaf uit. ik vind alleen de tones zo matig :( althans, niet mijn ding.