niemand ontsnapt aan de Gibson Gestapo, zelf moderators niet:D:sneaky:
Printable View
ghehehe, als hij mn bericht gequote had dan had hij er nog onderuit kunnen komen...
Die advertentie zag ik gisteren voor het eerst ofzo en nu duikt hij hier pas op.:)
Klinkt sowieso een stuk vriendelijker dan al dat quasi historische Führer en Gestapo gedoe...
whahaha, lache. Dan te bedenken dat ik zelf een halve auslander ben en geeneens duits.
Knok ploegen is zo www.motor-forum.nl
Dat doen internetoplichters heel vaak: in hun advertentie gebruiken ze een vrouwennaam waardoor de illusie wordt gewekt dat de gitaar door een niet al te kundig persoon (*sorry dames, ik weet het: puur facsisme, maar zo werkt de wereld nu eenmaal*) wordt aangeboden en de koper dus een werelddeal kan sluiten.
En vaak reageert de verkoper eerst met die vrouwennaam op eventuele vragen en pas als de interesse serieuzer wordt komt de aap uit de mouw en blijkt het weer om Leo de Labelplakker te gaan...
http://www.kapaza.be/Muziek_en_instr..._190_1980.html
Deze vind ik er toch lichtjes over. Een echte Maison in mint staat. Productie gestopt wegens rechtzaak met Gibson. Zucht. En toch is er al 620 euro op geboden (hopelijk door een grapjas).