Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Swan
wat heb je gemod aan dat behringer pedaaltje?
Printable View
Citaat:
wat heb je gemod aan dat behringer pedaaltje?
gitaar-->cry baby wah-->volume pedaal-->Ds-2-->booster-->chorus-->boss ac-2-->>Boss tu-2--> Amp
beetje goede volgorde zo? :)
tu2 vooraan
booster helemaal aan het einde
ac2 (acoustic ding?) voor de chorus
hehe...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door B_2_the_a
Let me guess. Als Buffahhh?
neh
als kut buffah
heyCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artnaz
t is misschien wel n vage volgorde idd maar bewust zo geplaatst, de delay staat bijv. voor de fuzz zodat ik noise kan creeeren met n oscillerende delay zonder dat t volume te hoog wordt, en dit lekker bewerken met de octaven in de Blue Box...
de booster zitten zulke waardes in dat t voornamelijk een fullboost is, hij staat achteraan om het gehele volume te boosten, als ik hem eerder zou plaatsen zou mn flanger of mn delay gaan clippen...
die behringer is gemod door n extra potmeter te plaatsen die verschillende lugs van de bestaande potmeters verbind, beetje trial and error gemod, nu gaat ie van n choppy trem tot zelf genererende krijsende tonen :)
Citaat:
Geweldig, de behringers zijn zo te zien een zegen voor noise-gitaristen.
ja idd, lekker goedkoop, en je boort er zo extra gaten in :sssh:
Ideaal, maar klinkt dat een beetje zoals de teaser stallion van catalinbread bijvoorbeeld? Die kun je geloof ik ook met een tremolo "besturen" zodat de toonhoogte van de oscillatie verandert.
de sound is zeker niet ideaal van de behringer... die catalinbread pedalen zijn natuurlijk veel beter, maar ook stukken duurder...