-
Die inklaringskosten zijn wel volkomen willekeur hoor. Ik heb dingen binnen gekregen waar ik de portemonnee al klaar had liggen, gezien de waarde en helemaal niks. Maar ook dingetjes van ergens net boven de €25,- en hoppa, even bijbetalen meneer! En daar ging je mooie ebay voordeeltje... Ik bestel al niet meer via ebay en dergelijke. Gewoon via een Europese dozenschuiver, ben ik van het gezeik van die inklaringskosten af.
-
Ja, dat gebeurde wel eens met kleine bedragen. Tijden van weleer.
Ik haal ook geen grote dingen meer uit de USA of Japan, lol is er af. En eerlijkheid gebied te zeggen, ik hoef ook niks meer te hebben, uitgekocht.
Heel af & toe. Dingetje wat niet meer gemaakt wordt en niet in Europa te krijgen is.
Maar wat ik zeg, ze lopen 1 op 1. Geen enkele illusie dat ze zeggen, ach, die Pepe... daar hebben we al zoveel aan verdiend, deze is van het huis.
-
Ik heb GAS voor een Digitech Whammy Ricochet!
Heb ik het nodig? Nee.
Ga ik het veel gebruiken? Nee.
Is het leuk speelgoed? Ja.
Ook GAS voor zo'n EHX c9 organ ding. Wel duur voor iets dat ik nog minder gebruik dan een whammy.
-
Een Ibanez akoestische gitaar met stalen snaren die ik bij Bax vandaag geprobeerd heb. Een wat kortere mensuur en wat een geluid. Ja dat is toch wat anders dan een acoustic simulator pedaal.
-
Hadden ze die met .008 gauge? Moet je nu voor de gein ook eens een echte 12-string proberen, da's ook wat anders dan een simulator :)
-
Volgens mij had ie 010 wat best wel licht is voor een akoestische gitaar. Hij speelde hoe dan ook erg fijn en vooral de briljante klank viel mij op.
Wat die 12 string betreft. Ik heb ook gelijk dat Digitech mosaic pedaal getest (dat pedaal is bedoeld om een 12 string te simuleren). De filmpjes op youtube hebben mij niet erg overtuigd maar nu ik hem zelf heb geprobeerd moet ik zeggen dat hij mij niet tegenvalt.
-
Oei, instant GAS voor het broertje van m'n 2650.
Het gaat over, het gaat over, het gaat over, het gaat...
-
Z-Vex Super Hard On pedaal, met crackle draaiknop. Aangezien hier bijna niets in zit, eerst maar eens een kloon uit China proberen voor ergens in de $20. Bevalt die goed, dan kan eens verder kijken.
-
-