Drap volgens mij klets jij gewoon maar wat. Ik ben al dagen met deze advertentie bezig maar jij hebt het zogenaamd allemaal opgelost met 1 mailtje in jouw belevingswereld dan. Weet je wat? Je hebt gelijk. Doei.
Printable View
Drap volgens mij klets jij gewoon maar wat. Ik ben al dagen met deze advertentie bezig maar jij hebt het zogenaamd allemaal opgelost met 1 mailtje in jouw belevingswereld dan. Weet je wat? Je hebt gelijk. Doei.
Moet ik je het mailtje even pm'en? Doe niet zo kinderachtig man. Het was meer een tip.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rocketman
Geen belangstelling, dank je wel. Heb je ook een advies gegeven aan de verkoper aan wie hij de gitaar moet verkopen? Zelfs de laagste bieder biedt meer dan de verkoper ervoor betaald heeft.
Ja, maar die boden zijn allemaal van voor de verandering in de advertentie. Zoals het er eerst stond was misleidend en daar heb ik dus ook een mailtje over gestuurd richting de verkoper en niet richting Marktplaats. De kans is nu in ieder geval groter dat er geen mensen meer intrappen voor dergelijke bedragen.Citaat:
Ik heb je toch al gelijk gegeven? Wat wil je nog meer?
Maat, je vraagt iets aan mij en daar geef ik antwoord op, meer niet. Doe niet zo overhit man, je wordt boos op de verkeerde. Ik bied dat ding niet aan.Citaat:
ik wil de oude marktplaats weer terug van enkele jaren geleden voordat ebay de boel overnam, toen kon je als bezoeker ook de bieders mailen, kon handig zijn als je iets soortgelijks verkopen wilde, maar ook om te waarschuwen voor oplichting.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bass blom
Ik ben niet boos/oververhit of whatever. Maak je geen zorgen. De advertentie daarentegen is nog steeds fout en het beleid van marktplaats ook. Ik zal, aangezien ik merk dat het mensen begint te irriteren, hier niet meer schrijven over dit specifieke geval.
Oke laatste dingetje dan;
Waarom vind ik dit zo'n klote advertentie? Zelf was ik ook ooit op zoek naar een Gretsch. Toen wist ik er ook niks van. Ik ben blij dat ik een fatsoenlijke Gretsch heb kunnen kopen (voor redelijk veel geld) die nog steeds klopt. En dat dat ik er niet na een paar weken achter ben gekomen dat het ding 100 euro waard was.
Ik vind het ook de verantwoordelijkheid van marktplaats om, als iemand zich meldt, met bewijzen, dat een ding geen 2000 euro waard is, maar slechts 100, om dan op zijn minst de indruk te wekken dat ze serieus met deze melding omgaan. Dat staat los van gitaren of Gretsch maar dat vind ik gewoon.
ja dat was handig!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wietse
In de advertentie staat nu anders keurig dat het om een replica gaat en niet om een echte. Als mensen er dan nog de hoofdprijs voor willen geven doen ze het echt zelf.Citaat:
Wat betreft die mailtjes van je, ik las ze net nog ff terug. Je begint gelijk al met 'je'. Nooit doen met dit soort mailtjes, dan nemen ze je gelijk al niet meer erg serieus. Dergelijke maitljes moet je gewoon kort en zakelijk houden, dat werkt serieus veel beter. Op deze manier komt het in ieder geval niet erg bedreigend over, maar eigenlijk alleen maar heel schreeuwerig. Het is geen verwijt, gewoon een tip.