Michel van Anouk.
Mvgr. Dirk Jan :B
Printable View
Michel van Anouk.
Mvgr. Dirk Jan :B
Green Day - Boulevard of Broken Dreams
degene met wie ik les had was nog al Green Day fan:satisfie:
Iron Man - Black Sabbath
Dat was het eerste liedje dat ik op gitaar van begin tot eind kon spelen.
Even daarvoor had ik als 'vrijwillige' invaller op bas al SaturdayNight van Herman Brood gespeeld. De bevriende gitarist legde me uit dat ik op elke tel de tweede snaar van onder moest spelen. Ik vond dat er niet 'kewl' uitzien en toen leerde ik dat op een snaar hoger in het vijfde vakje die zelfde toon ook zat. Wow wat gaaf! Nu hadden allebei m'n handen wat te doen :dance:
Ach ja... vroeger.
Voor mijn eerste gitaarles zocht ik wat dingen op als Seven Nation Army etc. Mijn eerste liedje dat ik van een gitaarleraar moest spelen was Wild Thing.
Terra Naomi - Say it's possible
http://nl.youtube.com/watch?v=ARHyRI9_NB4
Daarna Oasis-Wonderwall
Paul McCartney - Mull of Kintyre
Intro van Smoke on the water :satisfie:
En Wild Thing van...:???:
for whom the bell tolls van metallica. maar dan zonder de solo stukjes.
Hier nog een gevalletje "House of the rising sun" :)
hmm dat was eigelijk best een tijd trug ik had me gitaar 4 dagen enzoow en ik baalde dat ik er nog niks op kon xD ik zat maar wat te klungelen, toen kwam me pa met zijn bass en probeerden we samen zombie van the cranberries te spelen, uiteindelijk kon ik de intro algouw erg gaaf ik was echt vet blij =D
later volgde er al snel nummers zoals black no 1 van type o negative , lonelydays van system of a down en paar anderen.
tis erg gaaf als je hard oefend en je kan aan he einde van de dag al een nummer =D
nu heb ik van mijn leraar een beetje de basis grepen geleerd en daar experimenteer ik nu mee =D